cd speler op usb

Ik heb een cd speler met alleen jack koptelefoon uitgang.
De auto heeft een usb ingang, waar je een usb stick in kan steken.
Bestaat er ook een kabel van jack 3.5 stereo naar mijn usb autoradio?

Dat lijkt me heel sterk. Er zou dan een realtime mp3 compressie in die stick moeten gebeuren.

Is 20 of 200 cdtjes 'rippen' naar mp3 op een stick niet handiger, handzamer en veiliger?

Niet zo, is voor een oudere man die zijn cd speler gewoon is en niet zo van nieuwe dingen houd.
Misschien een bluetooth zender.

Bluetooth moet dan natuurlijk wel ondersteund worden door de radio. En als de oudere man wat lastiger met nieuwe techniek om kan gaan dan lijkt me dat bluetooth ook voor problemen gaat kunnen zorgen. Bluetooth kan nogal instabiel zijn en pairingsproblemen hebben. Ik zou dan eerder voor een fm zendertje gaan. Kan hij gewoon via de radio luisteren. Ga ervan uit dat dat simpeler is.
Als je geduld hebt koop je die kan en klaar voor weinig in china op bv ebay.
Natuurlijk ook prima zelf te maken met onderdelen die veel knutselaars in de rommelbak hebben liggen :+
Mits de nodige kennis natuurlijk.

maartenbakker

Golden Member

Heeft de autoradio echt nergens een aux ingang? Misschien alleen in de kabelboom?

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
High met Henk

Special Member

Ik zat even vastgeroest in oude gewoontes en vroeg me af waarom niet de radio te vervangen...

Maar zal wel zon ingebouwd merk ding zijn.
Heb je een merk en type auto + plaatje van radio??

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 26 juli 2020 20:46:58 schreef kitman:
Niet zo, is voor een oudere man die zijn cd speler gewoon is en niet zo van nieuwe dingen houd.
Misschien een bluetooth zender.

Ja ik weet het niet hoor, hij heeft zijn rijbewijs nog. Of hij nou met het 'mode' knopje naar USB moet zoeken, aux, bluetooth, FM 88.3 of even kijkt hoe je door directories en tracks moet manoeuvreren. Desnoods alles in 1 directory.