schema Lenco tv TFT1305

dag,

Ik ben opzoek naar een schema van een LENCO tv TFT1305, er is al aan gewerkt en ik graag aan de praat krijgen.
vgr

RAAF12

Golden Member

Lenco maakt zelf geen TV's, die merksticker is erop geplakt. Maar met een foto van het inwendige herkent iemand misschien wie de fabrikant is.

Zoals gevraagd enkele afbeeldingen van het toestel lenco tft 1305

Op 4 augustus 2020 10:38:13 schreef STEFF:
Zoals gevraagd enkele afbeeldingen van het toestel lenco tft 1305

[attachment=3Zal nog eens proberen sms want deze morgen wou het niet lukken?

Zal nog eens proberen sms want deze morgen wou het niet lukken?

Het is geen Lenco productie, maar Vestel als ik het goed heb, echt een ouwetje!! Is een toestelletje van rond 2004/5

maartenbakker

Golden Member

Het mainboard ziet er erg Chinees uit. Was het maar een Vestel, dan was er tenminste een schema.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
RAAF12

Golden Member

Het schema staat hier
https://english.electronica-pt.com/electronica-search?find=PC81B
https://www.electronica-pt.com/esquema/func-fileinfo/69909/
Download knop drukken tot die rood wordt.

Een Lucky Goldstar chassis aka LG.

Hieronder, onderaan, in link 1 staat de link naar de tweede. Ik had die eerste link laten staan, nadat ik gechecked had dat link 2 klopte :-)

maartenbakker

Golden Member

Je eerste link klopt niet, die gaat over een LG CRT model en het is geen LG noch een CRT maar je tweede link lijkt (met de extra letter S vóór de chassisaanduiding) inderdaad te kloppen. Netjes gevonden!

Overigens een vreemde combinatie van onderdelen. Toestel zou van ongeveer 2010 kunnen zijn (niet zeker), de tuner voldoet aan RoHS, maar er zit een TDA1517 in van 2000 en die voldoet toch waarschijnlijk niet aan RoHS.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op donderdag 6 augustus 2020 19:50:12 (35%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Hallo boys,

RAAF12 van harte bedankt voor de opzoeking van het schema.De tweede link klopt volledig hiermede kan ik zeker verder,ook dank aan alle andere om mede te zoeken,nogmaals dank.
Vgr