Einde vlooienmarkt Lichtmis?

pietplof

Golden Member

De grote uitdaging bij de eventueel te organiseren vlooienmarkten is in eerste instantie niet de ruimte voor de kramen, niet de aanwezigheid van horeca , ook niet de parkeerruimte maar vooral het gedrag/ de mentaliteit van de collegae snuffelaars.
Wij moeten het geduld opbrengen te wachten tot een voorganger besloten heeft de kraam te verlaten.
En dat gedrag verwacht ik nou net niet en dat is voor mij de reden geen bezoek te brengen aan elektrinicavlooienmarkten hoezeer mij dat ook spijt.

festina lente

Op 14 augustus 2020 23:33:30 schreef Tidak Ada:
[...] Bedoel je ‘Kanter’ of dat bordeel? Beiden zijn nogal onguur.

Excuseer? Ik heb het over de truckstop annex restaurant hotel dat daar al een eeuwigheid zit. https://www.degoudenleeuw.nl/

pietplof

Golden Member

Als collega Tidak Ada het verschil niet meer herkend tussen een kieteltent en een gerenommeerd hotel....tja

festina lente

Je lijkt zelf aardig goed op de hoogte :-)

Wat ik niet snap: dat restaurant is nu "even niet bruikbaar", maar dat betekend toch niet dat de markt daarom niet door kan gaan?! De organisatie (afdeling xx Veron?) kan toch zo ergens een andere plek zoeken in de buurt. Zo moeilijk lijkt me dat niet. En een beetje horeca is ook geen punt tegenwoordig. Paar foodtrucks en klaar ben je.

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Shiptronic

Overleden

Wat ik begreep zijn ze goed verzekert en betaald die de lonen van het personeel door, er moet nog het eea, uitgezocht en geregeld worden, maar blijkbaar komen er tijdelijke onderkomens zodat de tent toch door kan draaien, evt, extra inkomsten van een markt zullen welkom zijn.

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Op 16 augustus 2020 11:39:13 schreef flipflop:
Wat ik niet snap: dat restaurant is nu "even niet bruikbaar", maar dat betekend toch niet dat de markt daarom niet door kan gaan?! De organisatie (afdeling xx Veron?) kan toch zo ergens een andere plek zoeken in de buurt.

De radiomarkt was al in een veel eerder stadium (wegens corona) gecanceld.

If you want to succeed, double your failure rate.
High met Henk

Special Member

Kanters zit er ook inderdaad.
Kanters Restaurant
Steenweg 2, 4781 PA Moerdijk
0168 412 310
https://maps.app.goo.gl/9LSeySJ6TJVj4aeg6

Enne.

Die seksclub ook.
Zat vroeger onderaan de afrit, met als gevolg dat ze minimaal 1x in de 3 maanden een ongewilde drive-in show hadden. Vandaar de inmiddels nog steeds staande gewapend betonnen muur voor de deur.

De afrit is inmiddels verlegd.
Dus ja, iedereen kent die club

Club Moonlight A16
Steenweg 6, 4781 PA Moerdijk
0168 412 555
https://maps.app.goo.gl/f7yyokQCkETUbNec6

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 16 augustus 2020 16:15:13 schreef Jochem:
[...]De radiomarkt was al in een veel eerder stadium (wegens corona) gecanceld.

Ja, dat weet ik. Maar ik bedoel dat dit hele topic zo ongeveer gaat over het zoeken van een nieuwe locatie, alleen omdat dat restaurant er niet meer is. En ondertussen worden er ook al adresjes voor seksuele escapades uitgewisseld :?

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
pietplof

Golden Member

Ach, zo gek is het niet, er zijn overeenkomsten.
Er is sprake van gebruikte spullen en als je thuis komt denk je:,, dat had ik beter niet kunnen doen/ kopen.

festina lente
Jinny

Golden Member

Je hoef echt niet bang te zijn dat ik daar binnenstap hoor.
Ik verdien zo wel voldoende.. :P :+

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
Tidak Ada

Golden Member

Indertijd woonden verderop aan de parallelweg kennissen van ons, zonder enige relatie tot die obscure club. Hij was echter niet te missen op de weg naar onze bekenden Een markant punt precies in de bocht tussen afrit en doellocatie >:)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 15 augustus 2020 23:29:07 schreef pietplof:
De grote uitdaging bij de eventueel te organiseren vlooienmarkten is in eerste instantie niet de ruimte voor de kramen, niet de aanwezigheid van horeca , ook niet de parkeerruimte maar vooral het gedrag/ de mentaliteit van de collegae snuffelaars.
Wij moeten het geduld opbrengen te wachten tot een voorganger besloten heeft de kraam te verlaten.
En dat gedrag verwacht ik nou net niet en dat is voor mij de reden geen bezoek te brengen aan elektrinicavlooienmarkten hoezeer mij dat ook spijt.

Volkomen eens met deze reactie!

Update voor de niet ge-informeerden: ALLE radio beurzen in NL maar ook in de rest van EU en zelf daarbuiten gaan NIET door.. zo ook niet Dayton in USA en ook niet de grootste in Europa : hamradio-friedrichshafen

Je kan hier wel giga veel alternatieve lokaties gaan opgeven..maar feit blijft dat er een ernstig virus rondwaart..dat juist in de bezoekers En verkopers leeftijd vrij veel slachtoffers maakt !

En idd.. op de meeste radio beurzen staan bezoekers voor een stand een ander in hun nek te hijgen..dus dit is in huidige situatie een no-go!

Dat Bladel doorgaat vind ik absurd..(sowieso provincie waar het wel aardig is verspreid ..)
Maar verwacht eigenlijk daar amper standhouders en amper bezoekers...

Ik kom daar sowieso niet..: Lichtmis en Autotron + soms zwolle zijn al ver genoeg normaal.! :-)

Alex P

Golden Member

Op 17 augustus 2020 06:13:37 schreef Ron-nl:
...
Dat Bladel doorgaat vind ik absurd..(sowieso provincie waar het wel aardig is verspreid ..)
Maar verwacht eigenlijk daar amper standhouders en amper bezoekers...
...

Vandaag heb ik de Radio-Elektronicamarkt van PI4KAR in Bladel bezocht. Zowel het aantal stands als het aantal bezoekers vond ik vrij klein (er was ruimte voor meer stands) en er was parkeerruimte te over. De markt was goed georganiseerd, zeer ruim opgezet met brede looppaden (eenrichting) met maar aan één kant stands. Mede gezien het vrij kleine aantal bezoekers was afstand houden geen probleem. Heb ook nog wat kleine dingetjes gekocht. Complimenten voor de organisatie!

Zo'n ding heet SCHAKELENDE, niet "geschakelde" voeding.
flash2b

Special Member

Ik vond het een leuke markt en het weer was prima in Bladel.

Mijn aanwinsten en foto's van de markt staan op: https://www.circuitsonline.net/forum/view/message/2196292#2196292

Hallo allen,

Als lid van bestuur van de R.O.M. kan ik zeggen dat we ons voor 200% inzetten voor de markt van 2021. Het is natuurlijk gezien de brand paar weken geleden afwachten hoe het er ook voor ons uit zal zien, maar we doen ons best om in 2021 weer een mooie markt neer te zetten.

Met vriendelijke groet

Rick,
Stichting ROM.

Shiptronic

Overleden

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
If you want to succeed, double your failure rate.
miedema

Golden Member

Ha DJ RICK,

Goed om te horen!
De Lichtmis is 1 van de mooiste radiomarkten van Nederland, en een persoonlijke favoriet.
Succes met de organisatie, als jullie er volgend jaar zijn dan ben ik er ook :-)

groet, Gertjan.

Ja was keurig geregeld mondkapjes verkrijgbaar en iedereen hield keurig afstand.
De mensen met mondkapje waren ver in de minderheid, bij zowel de standhouders als bezoekers.

paar fotos en een van de lichtmis zoals het er nu (zondag) voor staat, nog geen tent.