Micro Leds en prints

marcob

Golden Member

Op 16 augustus 2020 22:57:42 schreef Bavelt:
[...]

Klopt, het ging mij alleen even om de vergelijking: met Splan kun je schema's tekenen.
Ik ben er uren mee aan de gang geweest maar een fatsoenlijk schema kreeg ik er niet uit.
Ik ben ervan overtuigd dat het best veel kan, maar dat doe je niet zomaar even.

Oei, wanneer je hier al moeilijkheden mee hebt, dan zou ik me zeker niet wagen aan Eagle o.i.d. De genoemde programma's DipTrace, Splan en Sprint-Layout zijn eigenlijk niet meer dan een digitale versies van het ruitjes papier. Veel makkelijker als die programma's ga je het niet vinden.

Een WOK is ook maar een vergiet zonder gaatjes

Je kunt ook zoeken op SMB breakout printjes, of eenvoudigweg met een klein stukje gelakte draad je led verbinden met het pootje waar je hem hebben wilt. Ik geen je deze suggesties omdat zelf een printplaat uit niets maken een best steile leercurve is.

Met de grootte van de LEDs die je hebt zou je ze trouwens zonder problemen op een gaatjes printplaat kunnen solderen.

Meep! Meep!

Op 16 augustus 2020 19:06:02 schreef Bavelt:
...
Misschien dat het met Eagle meevalt...

Famous last words :-)

Wb PCB fabrikanten: er is hier een topic waar fabrikanten vergeleken worden. De meest populaire is om de paar maanden een andere :-) Bottom line, het maakt allemaal niet zoveel uit, kies er eentje uit. Seeed is ook goed, die kunnen zelfs bestucken.

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein