Probleem Marshall Stockwell 1

Ik heb op MP een Marshall Stockwell 1 gekocht (defect).
Dit is een bluetooth speaker.
Versterker gaat aan, ik kan verbinding maken met bluetooth, maar er komt geen geluid......
Wel is er een lichte klik over de speakers te horen op het moment dat de bluetooth tot stand komt.
Externe aansluiting werkt ook niet.
De speakers los getest met extern apparaat, die werken.
Nog even gedacht dat er gelijkspanning op de speakers zou komen, maar ik meet daar niets.
Kan er ook nergens een schema van vinden.
Iemand ervaring met deze bluetooth speakerbox van Marshall?

van de Marshall versterkers van de laatste jaren zijn bijna geen schema's te vinden , daar zijn ze bij Marshall heel zuinig op. ik had hier een aantal code 25 en code 50 versterkers in reparatie , veelal; problemen met de voeding , heb ik zelf deze voedingen maar op schema gezet.was een hele klus , maar daarna heb ik ze met succes kunnen repareren.dus ik wens je heel veel sterkte met de reparatie hiervan , maar ik zag dat deze versterker van u , nog niet zo kostbaar zijn .groeten , jan.

Als er geen gegevens zijn, kun je proberen te zien op de print welke onderdelen gebruikt zijn. Daarmee kun je dan wellicht datasheets achterhalen, waarmee je dan weer voedingspanningen e.d. kunt gaan bepalen en verder zoeken. Kijk ook naar beschadigingen e.d. op de print, twijfelachtige verbindingen. Luister naar de print, hoor je nog iets brommen, zijn de zekeringen nog goed. Die lichte klik: van een beveiligings-relais? Kortom, ook zonder schema kun je een heel eind komen.

Grote kans dat het ding afgeladen zit met SMD... niet iedereen heeft dat het gevoel en de juiste gereedschappen voor.
Ome Jim zou zich in zijn graf omdraaien.

[Bericht gewijzigd door Knustelsmurf op dinsdag 18 augustus 2020 19:38:55 (28%)

Probleem met de STOCKWELL opgelost ?
ik heb nu ook een schema gemaakt van de voeding van de KILBURN ,de opbouw
hiervan is ook bij de STANMORE , ACTON , en WOBURN bijna hetzelfde.
Misschien ook bruikbaar bij de STOCKWELL.
groeten Jan.

Hallo Jan,

Heb nu een Marshall kilburn gekocht, die het op een batterijpack wel doet, maar als hij onder wordt gezet, gaat de zekering eruit.
Zou dat een probleem kunnen zijn met de thermistor?