Probleem Bosch vriezer Inverter Embraco

Als de IGBTs er uit liggen, dan is de zekering ook defect, dat is niet aan de orde

op het internet wordt deze print aangeboden ter vervanging EECON-QD-VCC3-2456-95-0193525078- Ik wil dit maar gaan proberen de prijs laat een dergelijke gok wel toe. Ik heb getracht de front te verwijderen maar ben bang dat alles afbreekt. Zal een foto bijvoegen. Wat vinden jullie ?

Op 15 september 2020 17:04:35 schreef EricN:
Compressor testen gaat niet monofasig. Deze motor is enkel geschikt in samenwerking met de sturing. Om te weten wat juist het probleem is dien je de motor apart aan te sturen via de service modus. Geen idee of dit type die mogelijkheid heeft. Als je een foto vh typeplaatje post zal het eens inkijken. Mss ondertussen. Als je het stopkontakt in steekt (zorg dat het heel stil is) welk geluid krijg je dan uit de motor? De motor sturing initialiseerd dan normaal. Als het donker (soms moeilijk zichtbaar. Print open halen kan ook) is branden er dan ledjes in de motorstuurprint?

Al ingekeken?

het type is GSN58AW40 (01) Het voorfront geeft -18 graden aan verder niets.

Heb via internet een nieuwe printplaat besteld (verwacht 19-10) voldeed aan dezelfde gegevens als de oude print. Ga dat maar eerst proberen, dan kunnen we dat uitsluiten. De frontplaat krijg ik er niet af, ben bang dat alles afbreekt

Je kan het enkel uitsluiten indien je de correcte print installeert.

Shiptronic

Golden Member

Altijd uitkijken dat je geen extra fout inbrengt i.p.v. dat je iets oplost :), ook nieuw is niet altijd 100% garantie dat iets werkt!

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Ai!!! had dat eerder gemeld dat front -18 Gr aangeeft en verder niets doet.. Kast staat in DEMO stand!! Met de handleiding kan je dit waarschijnlijk opheffen!!!

@smd Al genoemd. Heel stroeve communicatie hier met TS.