Electronica techneut gezocht / Tegen betaling

Dit topic is gesloten

Hallo

Ik ben een leek op electronicagebied.

Daarom ben ik op zoek naar iemand die mij kan helpen om een knipperlicht- / richtingaanwijzer-systeempje te maken wat ik op bijvoorbeeld een e-scooter of electrische step kan bouwen.

Ik heb niets aan mensen die roepen dat ik een arduino of ledlampjes moet gebruiken. (ik ben een leek)

Ik zoek iemand die mij serieus kan en wil helpen en die er ook over na kan denken. Uiteraard kan het e.e.a. in overleg tegen betaling.

Het e.e.a. moet mij ook electrotechnisch uitgelegd worden.
Dus zoek iemand die weet waar ie het over heeft. Hoeft ook niet in één uur af.
Afstand is geen dilemma.

Je kunt kontakt met me opnemen per email, op

Aub met naam en telefoonnummer.
Alvast bedankt.
Groet Henk

[Bericht gewijzigd door GJ_ op 15 september 2020 22:26:11 (1%)]

Als je zoekt op 'knipperlicht voor fiets' dan vindt je al heel veel kant en klare oplossingen...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard en software ontwikkeling: www.arcovox.com
GJ_

Moderator

Dit kan zich gewoon in het forum afspelen. Als je alleen iemand zoekt om samen een oplossing te bedenken hoort dit in V&A en kan dit topic op slot. Wat is de bedoeling?

Shiptronic

Golden Member

Incl. Afstandbediening en Behuizing , reken op ~ 30,-- , Volgende week klaar !

[edit] kleine impressie :

Kan nog iets netter, maar ik ben ook maar een leek !

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op 15 september 2020 22:13:28 (19%)]

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Op 15 september 2020 21:54:57 schreef GJ_:
Dit kan zich gewoon in het forum afspelen. Als je alleen iemand zoekt om samen een oplossing te bedenken hoort dit in V&A en kan dit topic op slot. Wat is de bedoeling?

Ik begrijp je vraag niet goed denk ik.
Ik zoek persoonlijke hulp.Ik weet niets van electronica. Ik heb dus geen idee wat een powerled of een weerstand of wat dan ook doet of is.
Ik heb dus ook niets aan een schema of wat losse tips.

Ik kan wel mijn kontaktgegevens uit de posting weghalen als je dat wilt.
Aangezien dat het hier om voertuigelectronica gaat en ik werkelijk niet één kantklare oplossing op het forum heb kunnen vinden dat ik dat ik hier goed zat.
Vandaar.

GJ_

Moderator

Nee. Als dat de bedoeling is hoort het in vraag en aanbod bij personeel.
Je mailadres is verwijderd omdat dat booswichten naar het forum trekt.

Dit topic is gesloten