Ligging grondkabel bepalen (helft veldverlichting uit na graven)

Tidak Ada

Golden Member

Op 20 september 2020 16:28:11 schreef r-p:
Het lek is boven ;) Dank voor alle tips!!!

[....]
[....]

Ik had het overigens fout wat betreft de LED verlichting. Het is een of andere extra witte verlichting die inderdaad wat tijd nodig heeft op op temperatuur te komen (opmerking die iemand buiten het forum ooit gemaakt had waar ik geen acht op sloeg omdat ik overtuigd was dat het LED was). De kleur wit deed mij heel erg aan LED denken en ik dacht te weten dat het nog geen jaar geleden vervangen was, dus nam aan dat het inderdaad LED was...

[....]

Fijn dat het gevonden is!

Ik denk dat het om metaal-halide lampen gaat. (Philips HID). Duur spul. Bij vervanging aan LED denken. Ik zag kort geleden betaalbare 300 en 500W LED (komt overeen met 1500 resp. 2500W gloeilamp) breedstralers voor een ongelofelijke prijs liggen bij 'van Cranenbroek' Mijn ervaring met kleinere lampen van hen zijn goed. Lamp kapot? (heb ik nog niet gehad): Voor die prijs hele armatuur vervangen. (Tenzij je tegen de 'Chinese overheersing' bent)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †