gezocht SMD voltage regulator LC3406CB5TR

Heeft iemand toevallig een SMD voltage regulator type LC3406CB5TR liggen ??? ( 5V in 1,15V uit ) Kan hem wel bestellen in China maar wil eigenlijk niet zo lang wachten. Ik zag dit type ook benoemd worden als GG6U (GGxx)

Onderdeel zit in een klein LCD TVtje welke op standby blijft staan. Met dit onderdeel zou die weer moeten draaien.

Was een beter vraag & aanbod categorie.... Misschien een 1,2 V regulator te vinden??

[Bericht gewijzigd door smd op 24 september 2020 18:45:22 (33%)]

Een exotisch chinees chipje. Ali geeft je de meeste kans, hier zie je die niet...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Ik had een beetje gehoopt in deze rubriek wat TV monteurs te vinden die misschien dit onderdeel (meestal verkocht per 10) al eerder hadden gekocht.

Wordt Ali waarschijnlijk echter is het dan 30-50 dagen wachten alvorens het binnen is.

Kies "Aliexpress standard shipping". Kost een paar euro, maar dan heb je het na ongeveer 7-9 dagen.

Net even gechecked: Helaas gaat het nu even wat minder snel. Maarrr. Degene die ik gisteren heb binnengekregen had ik de 8e besteld. De verzender heeft toen een "niet goed traceerbaar trackingnummer" opgegeven en op de 17e heeft ie het tracking nummer veranderd naar waarmee het is aangekomen.... Ik denk dat ie even een voorraad probleempje had en het dus een week extra heeft gekost om te versturen.

Update: Gisteren iets besteld, wordt zojuist verstuurd: heeft nu in china al een postnl nummer gekregen. En waar ik vorige week nog ergens gezegd heb: Postnl kan niet zien dat het van aliexpress is, kan dat nu wel: 3SALX0000##########

[Bericht gewijzigd door rew op 25 september 2020 11:20:54 (19%)]

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/