handleiding gokkast cash200

heej hallo iedereen,

recent een gokkast gekocht maar deze geeft een storing

gokkast heet cash 2000

zou er iemand een handleiding hebben van deze gokkast dan zou ik dat uitermate fijn vinden om zo weer verder te stoeien en hem weer aan de praat te krijgen.

alvast bedankt voor jullie hulp

gr beeltje

bprosman

Golden Member

Heb je iets meer info ? Merk van de gokkast , eventueel foto van het moederbord ? Wat voor storing geeft hij ?

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

merk weet ik niet, maar onder op cash2000 en aanvrager elstar bv

error 1
rol123 sync *r32

error 2
rol 4567 comm*r35

ga even foto's in volgend antwoord bijvoegen.

wie o wie kan me verder helpen, ben nog steeds op zoek

Controleer in ieder geval de blauwe backup batterij, bij lekkage sloopt de lekkende shit het moderbord.

Rolsync error lijkt mij iets dat de rollen niet lekker draaien, de (servo) motor niet goed is of een opnemer. Misschien dat er iets gesmeerd kan worden.
Ik heb vroeger heel kort stage gelopen Groningen die deden veel zaken met playtronics. Bij een nieuw start doet de kast een hele serie checks waaronder het laten draaien van de rollen en deze laten stoppen op bepaalde posities.

Ze bestaan nog steeds http://www.playtronics.nl/

[Bericht gewijzigd door Peter112 op 17 oktober 2020 09:37:30 (68%)]

hey peter,

backup batterij heb ik inmiddels al ontvangen door een nieuw exemplaar met dezelfde eigenschappen 3.6v 170mah

alles doet het aan de machine, de muntproof, lampen knoppen, kan bijvullen en in boekhoudmenu.. alleen de rollen blijven stilstaan en draaien niet. handmatig draaien doen ze wel, naar mijn mening soepel, en de sensoren van de rollen schijnen ook te werken daar als ik de rollen draai voor de sensor gaat er een ledje oplichten. dit op alle rollen. voeding doorgemeten, deze geeft de juiste spanningen af, daar ik dacht dat het mischien voeding zou kunnen zijn.

kan in testmodus alles testen, maar zodra ik de rollentest wil doen uitlijnen b.v. wordt tekstdisplay zwart en gebeurt er niks meer, kan dan ook niet meer uit menu, en als ik machine weer opnieuw opstart kan ik gewoon weer in test modus en doet dit het weer.

hoop echt dat ik machine aan de praat kan krijgen.

enne alvast bedankt voor je reactie, ik heb ze een mail gestuurd, en hoop op een antwoord.

beeltje

Normaal zouden de rollen onder spanning moeten staan en stroef moeten gaan, ik ken deze machine niet maar ik vermoed dat je de voedingsspanning voor de stappenmotoren eens moet opmeten. Ik baseer dit op andere gokkasten.

Waarom weggooien als het betaalbaar te repareren is!

hey smallrepairs,

wil die wel opmeten, maar daar ik geen beschrijving en of boekjes heb is het beetje gok welke pins ik zou moeten opmeten op de rol aansluitingen.

dus mocht je ergens iets vinden van deze kast zou ik me zekers aanbevolen houden voor een digitale kopie van dit alles.

heb de link van peter al bezocht en ze aangeschreven of zij mischien iets hebben. mocht ik iets digitaal krijgen zal ik dit ook zekers hier gaan delen.