Zelf iets maken (niet galvanisch gescheiden) met 500mA zekeringen en een paar zeners 5,1Volt kan waarschijnlijk wel werken. 5V1 misschien wat krap neem ik een 5V6.
Een oeroud probleem dit. Oude buizen zender moduleren met een pc ging nog wel eens fout. Er zijn ook wel eens marconisten aan de seinsleutel die direct in het katodecircuit was opgenomen blijven hangen.
De oude oplossing is gewoon een kleine audiotrafo of een relais. Tegenwoordig zou je het met opto kunnen doen. Je hebt tegenwoordig typen met een mooie rechte karakteristiek.
Oplossing met die usb isolator is ook wel leuk maar dat beveiligt alleen je pc maar. Je arduino kan nog steeds worden opgeblazen.
KV isolatie heb ik natuurlijk niet nodig maar een volt of 20 lijkt mij wel handig.
Het bel of rinkel signaal van oude telefoon is dacht ik iets van 60 of 70 volt en geen twintig. Bovendien zijn die oude rinkel bellen voorzien van een nogal stevige spoel. Die opgeslingerde inductiespanningen kunnen zomaar honderden volts worden.
Wil je alles echt goed beveiligen dan moet je echt aan opto's (of trafo's) en snubbers of transorbs of zoiets gaan denken. Vergis je je niet in die oude telefoon zooi. Dat was echt uberdegelijk gebouwd en geschikt voor hoge lijnspanningen. Je telefoon signaal moest ook door lijnen van honderden km lang komen en hoorbaar blijven. En van die hele oude telefoons waar je eerst aan moest draaien om de telefoniste wakker te rinkelen kon je een fikse schok krijgen. Vraag me niet hoe ik dat weet. 
En misschien maak je dan wel geen 60 volt, de oude telefoons die je dus volledig intact wilt laten kunnen dat dus door inductie gewoon nog steeds wel. De pulsen zullen zo kort zijn dat je er persoonlijk nooit iets van zal merken. Maar je elektronica zal dat wel degelijk merken. De kilovolts die in de diverse datasheets genoemd worden slaan ook op dit soort impulsen. Statische elektriciteit is ook zo iets. Het geknetter dat je hoort en ziet als je in het donker een wollen trui uit trekt zijn ook vonkjes van spanningen die in de kilovolts lopen. Funest voor elektronica.
Vroeger had je halfgeleiders die als je er alleen maar naar keek al stuk gingen. Tegenwoordig zijn dit soort halfgeleiders allemaal intern beveiligd. Daardoor zijn ze een makkelijker te gebruiken. Er zijn er echter overigens nog wel hoor voor speciale toepassingen.