lamp met ingebouwde bew. sensor aansluiten op een ventilator

Ik wil een lamp met ingebouwde bew. sensor aansluiten op een ventilator. Gewoon doorlussen lijk niet te werken, dan werkt de ventilator eenmalig en reageert voor de rest niet meer.. Ienmand een idee hoe ik dit kan verhelpen. Ik dacht misschien de ventilator ook op de bew. sensor te zetten??
Bijgevoegd enkele foto's van de lamp en de ventilator.

Mmm nee lastig om dit 'gewoon 'aan te sluiten, ik denk dat de sensor geïntegreerd zit in de leddriver.

Je zou kunnen kijken of je wel een klein relais kan laten schakelen door de leddriver.

Als je een omgekeerde schemersensor op de lamp kan richten ben je helemaal onafhankelijk van de lampelectronica.

De sensor in de lamp is alleen geschikt voor de leddriver en niet om externe bronnen te schakelen.
Je zult dus een tweede universele 230V sensor moeten gebruiken voor de ventilator.

Wat ik zie is een trafo/leddriver die digitaal gestuurd wordt. De uitgang vd driver kun je mss gebruiken om een zelfgemaakte schakeling op te hangen die via een relais de ventilator stuurt. Wel wat kennis van elektronica benodigd of iets eenvoudig wat de leddriver wel aan kan, relaitje of drg. Om beter te kunnen beoordelen zijn er wel wat betere foto's van doen.

Ik heb gehoord dat ik dit kan bekomen door een interface relais te kopen met een spoelspanning van 24V-48V aan te sluiten op de leddriver. Ik heb even op internet gekeken en ik weet echt niet welke relais kopen.

ik had deze gevonden op internet:

https://www.robotshop.com/be/nl/arduino-compatibele-5v-relaismodule.ht…

Kan iemand me raad geven of deze kan werken of welke relais ik kan kopen voor deze toepassing?
Bijgevoegd een betere foto van de leddriver.

Alvast bedankt!