Klipsch voeding PSM36W-201(C)

Goedemorgen!

Ik heb een probleem met de voeding (model PSM36W-201C) van een Klipsch sounddock. Op het internet heb ik gelezen dat de condensator van de voeding vaak het probleem is waardoor de sounddock geen spanning krijgt.
Aangezien ik een leek ben op elektronica gebied wil ik vragen of er misschien iemand in deze omgeving is die voor mij de voeding wil doormeten en eventueel repareren? Is er iemand in de omgeving van Ridderkerk die dit wil en kan doen? Bijgaande wat foto's zodat je weet over welk type het gaat.

mel

Golden Member

Ik weet niet of het de moeite waard is, een Chinees geval.. Kan van alles aan stuk zijn..

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
maartenbakker

Special Member

Phihong is al een wat oudere bekende voedingenfabrikant. Als het met het vervangen van een paar elco's weer goed is, lijkt het me de moeite waard.+/-18V is niet echt heel erg iets dat je op elke hoek van de straat kunt krijgen.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op 19 oktober 2020 13:36:58 (22%)]

"The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Op 19 oktober 2020 13:35:15 schreef maartenbakker:
Phihong is al een wat oudere bekende voedingenfabrikant. Als het met het vervangen van een paar elco's weer goed is, lijkt het me de moeite waard.+/-18V is niet echt heel erg iets dat je op elke hoek van de straat kunt krijgen.

Hallo Maartenbakker,

Klopt, ik heb gezocht op het internet en heb ze wel gezien, zij het op onduidelijke sites, dus zoals je begrijpt laat hem liever maken dan dat ik geld overmaak en vervolgens niets geleverd krijgt. En volgens mij is het idd een kwestie wat elco's vervangen zoals jij zegt.