Als er een stuursignaal gegeven wordt dan opent de poort en deze SLUIT AUTOMATISCH weer na ca. 1 minuut. Net voor en na de poort bevindt zich een IR (infra rood) sluis die voorkomt dat de poort sluit als er bv. een auto staat.
Dit verduidelijkt veel. Het zou simpel genoeg zijn om het openen te triggeren vanuit een of andere dag/nacht-detectie; maar dan nog gaat de poort na een minuut automatisch weer toe, en daar gaat het hem om: ze moet blijven open staan.
Ik kan me ook goed voorstellen dat het geen oplossing is om het NC-contact permanent "open" te zetten, allicht zal de aanwezige besturing "intelligent" genoeg zijn om dat te detecteren als kabelbreuk en na een bepaalde time-out de poort alsnog te sluiten.
Dus de vraag komt eigenlijk neer op "hoe kan het automatisch sluiten na 1 minuut omzeild of uitgeschakeld worden". Als ik het allemaal goed gelezen en begrepen heb. Een antwoord heb ik er helaas niet op, daarvoor zou men het apparaat moeten kennen "van binnen uit" en ik ken het totaal niet, zelfs niet langs buiten
@Kuhn: erg bedankt voor uw geduldige en waardige toon, ook ik vreesde dat je ons al had afgeschreven, en zou daar ook begrip voor gehad hebben, gezien sommige reacties. En een pluimpje extra voor uw fraaie Nederlands!