Check light timer Derbi brommer

Beste mensen,

Min zoon heeft net een brommer gekocht met wat mankementen.
1 daarvan is dat de controle check van de waarschuwingslampjes niet werkt.
Dit gaat d.m.v. een timer module print in rubber gegoten welke ik eruit heb weten te priegelen.

de werking is dat wanneer het contact op aan word gezet de timer module 5 seconden massa doorgeeft naar 3 controlelampjes (olie, brandstof, water temp.)

Op de print is de groen/gele draad vaste massa, de overige 3 draden naar de lampjes.

Op de achterkant van de print zit een transistor BD681 meer niet.
In het midden zie je 3 soldeerpunten van de pootjes.

Met het verwijderen van het rubber is er een stukje afgechipt van het gele onderdeeltje 625C?

Ook is het onderdeeltje rechtsonder op de foto in het rubber blijven zitten maar deze heb ik terug kunnen vinden en opnieuw gesoldeeerd met een klein brugje waar het padje helaas was losgekomen.

En wat overige closeups:

Kan iemand mij vertellen hoe dit werkt en wat ik zou kunnen doormeten?
Als ik de groen/gele draad brug met de overig draden dan werken de lampjes prima dus ik weet 100% dat het iets is in deze module.

Kan iemand mij vertellen hoe dit werkt en wat ik zou kunnen doormeten?

Dan moet je eerst even het schema reverse engineren. Met de foto's die heel mooi zijn overigens kan ik dat helaas niet helemaal goed zien. Dat gele ding zal wel een tantaal elco zijn. en die zal samen met een van de transistoren wel een timertje vormen dat de lampjes even laat branden voor hij ze doorschakelt naar de sensoren. Zijn het trouwens lampjes of ledjes die op die brommer zitten? Dat maakt ook nog uit voor die schakeling.

Zijn gloeilampjes.

Ik vond het stukje nog van die tantaal.....kan alleen het onderste niet helemaal lezen.