Ha Frederick E. Terman,
Ik heb even tussendoor m.b.t. de Diracvergelijking en ook de Schrödinger-vergelijking wat op een rijtje gezet zoals ik een en ander voor me ziet en mijn experimenten dit bevestigen !
De Schrödingervergelijking en de Diracvergelijking kloppen niet, want lengte kan niet kleiner zijn dan Planck-lengte en tijd kan niet kleiner zijn dan Planck-tijd.
Om de energieoperator te kwantificeren, moet de golffunctie worden vermenigvuldigd met h :
De Schrödinger-vergelijking is verkeerd, want tijd kan niet kleiner zijn dan Planck-tijd.
De Schrödinger-vergelijking is onjuist omdat de lengte niet kleiner kan zijn dan de Planck-lengte.
De Dirac-vergelijking is verkeerd omdat lengte niet kleiner kan zijn dan Planck-lengte en tijd niet kleiner kan zijn dan Planck-tijd.
De Schrödingervergelijking is de belangrijkste vergelijking in de kwantummechanica en de toestand van een deeltje wordt volledig beschreven door zijn golffunctie Ψ (x, t), waarbij x de positie is en t de tijd.
De eendelige Schrödingervergelijking:
De Schrödingervergelijking met één deeltje is een lineaire partiële differentiaalvergelijking die een gekwantiseerde versie vertegenwoordigt van de totale energie van een klassiek systeem dat evolueert onder een potentiële functie V.
De energieoperator:
Max Planck ontdekte dat energie wordt gekwantiseerd en alleen kan worden uitgezonden of geabsorbeerd in integrale veelvouden van een kleine eenheid energie.
Om de energieoperator te kwantificeren, moet de golffunctie worden vermenigvuldigd met h:
De partiële afgeleide is:
Vermenigvuldigen met h; impliceert Planck-eenheden, in dit geval Planck-tijd, maar ‘b’ kan niet minder zijn dan Planck-tijd.
De partiële afgeleide is onjuist omdat ‘b’ niet kleiner kan zijn dan Planck-tijd, Planck-tijd 5,3 × 10 ^ (- 44) s.
De noemer is veel groter dan de teller.
In het geval van deze limiet moet ‘b’ veel kleiner zijn dan de Planck-tijd.
Dit betekent:
De Schrödingervergelijking is verkeerd, want tijd kan niet kleiner zijn dan Planck-tijd.
Op dezelfde manier voor de kinetische energie is de partiële afgeleide fout:
Vermenigvuldigen met h; impliceert Planck-eenheden, in dit geval Planck-lengte, maar ‘a’ kan niet kleiner zijn dan Planck-lengte.
De partiële afgeleide is onjuist omdat ‘a’ niet kleiner kan zijn dan Planck-lengte, Planck-lengte 1,6 × 10 ^ (- 35) m.
De Schrödinger-vergelijking is onjuist omdat de lengte niet kleiner kan zijn dan de Planck-lengte.
Hetzelfde in het geval van de Dirac-vergelijking:
De Dirac-vergelijking.
De partiële afgeleiden zijn verkeerd omdat lengte niet kleiner kan zijn dan Planck-lengte en tijd niet kleiner kan zijn dan Planck-tijd.
De Dirac-vergelijking is verkeerd omdat lengte niet kleiner kan zijn dan Planck-lengte en tijd niet kleiner kan zijn dan Planck-tijd.
De Schrödingervergelijking en de Diracvergelijking kloppen niet, want lengte kan niet kleiner zijn dan Planck-lengte en tijd kan niet kleiner zijn dan Planck-tijd.
Dit is weer een bewijs dat Quantum Gravity gebaseerd op Gravitons gelijk heeft en dat alle andere Quantum-theorieën fout zijn!
De deeltjes oscilleren in de bewegingsrichting van de golf omdat ze Gravitonen uitzenden.
Wat de gravitonen zijn: gravitonen worden uitgezonden door deeltjes die oscilleren in de bewegingsrichting van de golf.
De laatste conclusie is om over na te denken in de emissie vanaf een kathode maar ook in een stuk metaal wat als geleider dient.
@Heer rbeckers,
Mijn uitleg omtrent het elektron volgt nog misschien lukt het mij vanavond maar even druk !
En natuurlijk vindt er secondaire thermische emissie plaats in je CRT waar het mij om ging was of ik boven water kon krijgen of het fysieke deeltjes zijn of een elektrostatisch veld ? 
Helder elektronen kunnen we niet maken zelfs energie kunnen we er niet bij maken.
Maar wat wel kan is energie transformeren.
Ik heb een jaar of 42 geleden zo'n J.J. Thomson buis gemaakt althans vlakbij P.M. Quakkelstein in Vlaardingen / Schiedam was nog een glasblazer actief en ik gevraagd en dat kon hij voor mij blazen.
De elektroden staafje metaal aangeleverd en uitgelegd hoe te plaatsen.
En ik had een mooi buis zonder edelgas wat dat ging nu net weer niet.
Maar werkte als een trein je ziet alleen niets zonder fosfor laagje is de stip van @F.E.T niet waarneembaar dus inbranden geen paniek 
Je kan het foto-elektrisch effect indirect waarnemen rond de kathode en door iets van metaal in het veld aan de voorkant te houden.
Goed later meer.
Groet,
Henk.