Mouse boost

Arco

Special Member

Ik had sinds kort last met mijn draadloze muis. Werkte meestal goed, maar soms 'stokte' de cursor kort tijdens bewegen, heel storend.
Ik vermoedde al dat 'iets' de BT verbinding stoorde. (de tranceiver zit tegen de achterwand van de pc, dus niet echt ideaal)

Oplossing gevonden door een simpele clip-on 'antenne'. Even een paperclip openbuigen, die past precies en geen problemen meer... ;)
Wellicht handig voor anderen met dit soort probleem...

Ik zal mijn SDR stick weer eens installeren om te proberen de dader op te sporen...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Mijn Logitech Nano hangt onder mijn bureau in een plastic kabelgootje aangesloten op een USB verlengkabel onder de muis. Dit werkt al jaren tot volle tevredenheid.

er zat bij diverse modellen ook een usb verlengkabeltje bij. het geeft idd haperen van de muisaanwijzer als de ontvangst door de kast heen moet..

waar rook was, werkt nu iets niet meer
Arco

Special Member

't Heeft in deze situatie altijd probleemloos gewerkt, dus ik denk dat er ergens een stoorbron zit...
Extra 'antennetje' werkt prima... ;)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

die dingen zijn geweldig. het is geen bluetooth maar een eigen protocol op 2.4Ghz.

je kan een tool downloaden waarmee je batterijniveau kan zien, en informatie over de verbonden apparaten.

zover ik weet is dit een van de weinige waarbij je ook muizen en toetsenborden opnieuw kunt paren met een andere ontvanger.

GMT+1