Er stonden zoveel fouten in de ecu die heb ik gereset toen was er meteen leven.
Dan waren denk ik door het vele starten de klepstoters volgelopen zodat er nog maar op 1 cilinder compressie was.
Er stonden zoveel fouten in de ecu die heb ik gereset toen was er meteen leven.
Dan waren denk ik door het vele starten de klepstoters volgelopen zodat er nog maar op 1 cilinder compressie was.
Special Member
@paul:
Die eerste kan ik volgen
De tweede niet:
Waarom zouden de stoters vol lopen door het starten? Een hydrostoters is imo bestuurd door enkel en alleen de oliedruk. Die wordt toch juist lager bij starten/stationair?
Dus waarom zouden de stoters dan vol zitten?
Iets preciezer, bij de eerste start sloeg hij meteen weer af, daarna op 1 cilinder compressie.
Even doorstarten toen deed hij het. De ecu bleef wel een storing op cilinder 2 bobine geven.
Eerst nu het bobine blok vervangen. Zou ook een uitgang van de ecu kunnen zijn.
Dit is een simtek 56.1 die zijn wat beter van kwaliteit ipv Bosch.