3 tv's kapot in 2 maanden tijd

bprosman

Golden Member

Op 2 januari 2021 18:15:21 schreef Jochem:
Het ging er niet om dat je meer geld uit had moeten geven, maar misschien wel een recenter model nemen met DVB-C, voor hetzelfde geld. Was je gelijk van het Ziggo kastje af geweest.

Het Ziggo kastje geeft je wel (2 weken) "terugkijkenmogelijkheid" + een werkende Netflix, Videoland en Youtube app alsook een casting mogelijkheid.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Op 2 januari 2021 20:30:10 schreef bprosman:
[...]
Het Ziggo kastje geeft je wel (2 weken) "terugkijkenmogelijkheid" + een werkende Netflix, Videoland en Youtube app alsook een casting mogelijkheid.

Dat heeft mijn 4k tv ook, en die was ook maar 400 euro... Dat is geen 250 euro, maar wel DVB-C, S en T en 4K beeld. Plus alles wat die Ziggo steen doet...

bprosman

Golden Member

Op 2 januari 2021 22:38:38 schreef Mrtn1988:
[...]

Dat heeft mijn 4k tv ook, en die was ook maar 400 euro... Dat is geen 250 euro, maar wel DVB-C, S en T en 4K beeld. Plus alles wat die Ziggo steen doet...

Terugkijken lijkt me sterk, en inderdaad veel "smart TV's" hebben die apps ook maar bij Ziggo weet je dat ze geupdate woren/blijven. Bij veel smart TV's stopt dat na een paar jaar.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Als je de simpelste vorm abonnement hebt bij ziggo, dan heb je ofwel geen kastje, of sinds er geen analoog meer is kun je een gratis kastje krijgen dat niet slim is, maar alleen een DVB-C ontvanger bevat.

If you want to succeed, double your failure rate.
Shiptronic

Overleden

Op 2 januari 2021 23:55:46 schreef Jochem:
Als je de simpelste vorm abonnement hebt bij ziggo, dan heb je ofwel geen kastje, of sinds er geen analoog meer is kun je een gratis kastje krijgen dat niet slim is, maar alleen een DVB-C ontvanger bevat.

Ik kijk ook gewoon digitaal via de kabel zonder extra kastjes, en maar 1 AB die alles kan bedienen, terug kijken op tv gaat niet, maar via de app kan ik het streamen naar de TV. programas PAUZEREN en VOORUITSPOELEN en OPNEMEN gewoon op USB stik . ik vind het ideaal de rest van die rotzooi hoef ik niet :) en via coax op elke TV

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Jup, exact zoals ik het heb.

If you want to succeed, double your failure rate.

Op 2 januari 2021 22:51:59 schreef bprosman:
[...]
Terugkijken lijkt me sterk, en inderdaad veel "smart TV's" hebben die apps ook maar bij Ziggo weet je dat ze geupdate woren/blijven. Bij veel smart TV's stopt dat na een paar jaar.

Ik heb even voor je gekeken, wij hebben deze 4K TV 18 oktober 2018 gekocht, dus nu ouder dan twee jaar. Alle genoemde functies werken perfect. De TV heeft recent nog een update gehad. Verder werkt de VOD service prima en kan ik opnemen op een extern geheugen.

Met de VOD service kan ik één week terug kijken, HBO (Movies & Series XL). NPO Start, Videoland, YouTube, Netflix, Disney+, Prime, Spotify, AppelTV, ScreenShare (Cast), Rakuten... Het werkt allemaal...

Bij aankoop was de TV trouwens 450 euro, maar dan wel 4K. (LG 43UK6300)

Persoonlijk heb ik een hekel aan extra kastjes. Kun je niet strak aan de muur hangen en je hebt een andere AB nodig, waardoor je net die éne functie van de TV niet kan gebruiken omdat de 'universele' Ziggo AB dat niet snapt...

EDIT: Deze draait op het zelfde OS. Grote kans dat die bovenstaande dus ook prima doet: https://tweakers.net/pricewatch/1356400/lg-32lm6300pla-zwart.html