philips 48hfl5009d_12 firmware

Beste

ik heb deze week via via een philips 48hfl5009d gekregen van een hotel.
In de settings zie ik 'Netflix settings' staan maar in de smart tv zie ik nergens de app van Netflix.
Bij deze Netflix settings (bevinden zich onder de network settings) kan de ESN getoond worden en gedeactiveerd worden.

Is er een manier om firmware van een andere Philips smart tv te installeren op deze en zo toch de Netflix app te kunnen gebruiken? Zoja, hoe weet ik welke firmware ik kan gebruiken?

Ik gok op de hotelmodus want voor netflix is een abonnement nodig. In de hotelmodus kunnen functies uitgeschakeld worden en is vaak de afstandsbediening die in een hotel niet voorzien van alle functies zoals het menu voor de instellingen die normaliter bij een tv geleverd worden. In onderstaande link is te lezen hoe de professional modus toegankelijk is.
https://www.philips.nl/p-p/48HFL5009D_12/professional-led-tv/ondersteu…

Bedankt voor het antwoord
Ik heb deze manual al doorlopen en heb ervoor gezorgd dat de professionele modus af staat

zoals de manual zegt: - Uit: schakel de Professional mode uit. De TV werkt weer als een gewoon consumententoestel.

Verder vind ik in de settings niks over Netflix. Daarom dacht ik dat het beter was firmware van een andere tv te installeren

Al zou je het aan de gang krijgen, werkt deze functie dan nog wel op dit toestel??

[Bericht gewijzigd door smd op woensdag 6 januari 2021 19:03:31 (10%)