modificatie voor backlight driver lg voeding voor 42"

HEt is mij gelukt een no name brand merkt tv met AUO panel te laten werken op een LG chassis. Alleen moet ik de backlight spanning wel aanpassen en dat lukt nog niet echt. De oorspronkelijke LG had een 50 inch formaat en twee edge ledstrips die elk op 285 volt driver gevoed werden. De no name tv heeft een 42 inch formaat en een local dimming strip met 3 zones per strip 3 zones hebben die op 72 volt werken. Ik denk dat ze kapotgaan als ik ze op zo op de led driver aansluit van 285 volt of niet ? Hoe kan ik de leddriver bijregelen of aanpassen ? Bijgaand de foto van de leddriver onderkant voeding. De ledstrip zones kan ik niet in serie zetten, ze worden per 4 draadjes gevoed, 1 gemeenschappelijke + en 3x - dus voltage moet naar max72 volt of 142 in serie dan voor de twee strips.

*hier heb ik geen app voor nodig

Alle 3 de strips in serie zetten moet wel lukken. Zet eerst een serieweerstand van 100 Ohm er tussen...

Nee dat kan niet, dan moet ik de strips zelf helemaal gaan aanpassen. Op één driver doet hij het prima, dus dan twee strips in serie en alle zones 3 per strip parallel gevoed. Alleen branden de leds dan niet zo fel dus. De driver regelt wel de spannin goed terug tpt 156 Volt. Dus kan misschien ook wel de driver per strip aansluiten denk ik.

UPDATE: De strips branden nu op elke driver een, en dan zelfs branden ze nog iets te donker, dus ik hoef de driver helemaal niet aan te passen, deze regelt dus goed de spanning terug en levert dus zelfs iets te weinig stroom, ws. omdat de oorspronkelijke leds strips van de kleinere 42" ws. minder zuinig zijn dan de grote van de 55" LG (die strips zijn al weer een generatie nieuwer : nog kleinere leds omhuld in een plastic lijst voor meer lichtspreiding ofzo en nog zuiniger dus minder stroom nodig))

*hier heb ik geen app voor nodig