Panasonic TX-42AS600e

Hallo heb een probleem met deze tv soms speeld deze dagen goed,dan kan het zijn dat u deze opzet en na 10 min uitvalt waarna de led knippert heb het mainboard vervangen door een nieuwe met het zelfde resultaat.
tv volledig uiteen gehaald om naar de backligt te kijken deze is in orde nu heb ik een vermoede dat het leddriverboard dit veroorzaakt wie weet hier meer over

Ik eenzelfde klacht gehad, bleek slechte verbinding van LED connectortjes in beeldscherm te wezen

Kan het dan dat die een week goed werkt en dan ineens dat die dagen achtereen na 10 min uitvalt,dus u bedoeld de aansluiting waar de voedingskabel op komt of de leds zelf

Inwendig in beeldscherm zitten kleine connectortjes, die was de oorzaak

maartenbakker

Golden Member

Zo aan smd te horen is het een backlightfout dus dat zou te maken moeten zijn.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Dat is een pak van m,n hart had al alles nieuw vervangen, backlight niet omdat deze volledig werkte toen de tv gans open lag uren laten op staan geen uitval van de backlight dacht deze is dan in orde ga hem terug open leggen
en zien

Veroorzaakte bij mij identieke klachten..soms weken OK en bij warmer weer ( raar maar waar ) elke keer uitvallen. koud ging het beter..