Versterker aansluiten op VW MIB head unit

Ik wil mijn losse auto versterker aansluiten op mijn auto radio MIB unit.
Dit is een volkswagen/skoda/seat systeem dat bestaat uit 2 delen, een interface module en een versterker/computer module.

Ik zou dit toch graag met een galvanische scheiding willen doen met een High-low converter. Maar er zijn wat problemen die ik moet oplossen.

Ik moet het signaal aftakken "over" de speaker uitgang, dus niet tov massa.
Dus gewoon de speaker draden nemen en voeren aan een high-low converter die symmetrisch werkt, dus gewoon het signaal opneemt zoals het ook uit de deur speaker komt.

Ik zie heel vaak bij een High-low converter dat het audio signaal uiteindelijk komt van de plus draad van het speaker signaal.

Wat ik nodig heb is een converter/adapter die gewoon de speaker plus en de min draad van de head unit uit de auto neemt en zo er een line-level signaal van maakt.

Het "probleem" zit hem namelijk ik de versterker van de head unit, dit is een class SB. Er komt geen mooi signaal uit de plus of min draad die bruikbaar is, ze zijn niet "gewoon" 180 graden verdraaid van elkaar zoals de meeste radio's die je in je auto hebt, ze worden geschakeld met de rear speakers voor beter rendement afhankelijk van het vermogen.

Is er iemand die hiermee al eens bezig geweest?

Ik wil eigenlijk een transformator zoals in vele convertors direct symmetrisch laten werken zodat ik er een line level output uit krijg voor de cinch stekker van de versterker.

De versterker Crunch GTO4120 heeft geen symmetrische high level inputs helaas.