Streaming van TV

Beste forumleden.

Ik wil graag het geluid van de TV streamen naar mijn Advance RIC 418 hoortoestel via mijn iPhone 6.

De audicien levert hiervoor een apparaat, deze apparaten werken op 2.4 ghz.

Ik vraag de hulp van de forumleden om zo'n apparaat bij Ali te bestellen wat betere prijs kan zijn alleen ik heb geen idee welke ik dan moet kiezen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

De verbinding van het hoortoestel naar de iPhone gaat via bluetooth en de verbinding met de streamer naar de iPhone via MFi.

Geluid en programma instellen op de iPhone gaat middels de Connexx Smart Direct app... Siemens/Signia

Philips flatscreen met audio out en toslink.

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Heeft de tv wel een audio out? Type tv ?

Je Apple / Made For iPhone deel van de vraag maakt het volgens mij ingewikkeld en duur of is gewoon niet van toepassing.

Volgens mij kan je die hoortoestellen gewoon met elk apparaat koppelen via Bluetooth. Door de bediening met je iPhone lijkt het misschien via de iPhone te gaan, maar de iPhone lijkt mij dan slechts de afstandsbediening.

Zoek op "bluetooth zender" bij bol.com. Voor €20-40 heb je een doosje dat tulp of jack naar Bluetooth omzet (bijvoorbeeld Luving of Strex).

Er is een kleine kans dat je TV het al ingebouwd heeft. Mijn Philips met Bluetooth kan het vreemd genoeg niet.

Als je ze nou gewoon bij bol.com besteld dan kan je de beste houden en de andere terugsturen.

Beste forumleden.
Bedankt voor het meedenken, ik ga zo'n unit bestellen en proberen of het gehoorapparaat wil koppelen.

Ik kan boos worden om dit soort praktijken weet je dat?
De medische wereld moet het altijd maar weer zo moeilijk en duur mogelijk maken voor mensen die een handicap hebben en daar even lekker aan verdienen.
Iedere "normale" draadloze hoofdetelefoon kan met elk Bluetooth apparaat koppelen maar zij maken het weer moeilijk door er proprietary troep tussen te gooien zodat jij afhankelijk bent van hun hardware terwijl je al een fortuin hebt betaald voor dat gehoorapparaat.
Als ik zo kijk wat jij hebt lijkt dat heel erg op mijn vader's gehoorapparaat en ik heb hier nog meerdere Bluetooth tranceivers liggen die ik daarmee wel kan gaan testen.
Als dat zou werken ben je voor minder dan €10 klaar.