Hallo,
Ik heb een Errel runner unlimited gokkast, nu heb ik het volgende probleem...
De gokkast start niet op, als ik heb aandoe gaan alle controle lampjes aan in de kast verder niks, op het moederbord gaat het rode lampje en groene tegelijk aan en na 5 sec gaat deze uit.
Dit heb ik allemaal al gedaan:
- Batterij is vervangen, deze heeft gelekt, oppervlakte schoongemaakt met azijn en daarna met 96% alcohol. Nu nog eens getest maar hij geeft het zelfde probleem weer.
- Toen ben ik wezen kijken in de voeding, deze had 2 elco's bolstaan. toch maar voor de zekerheid alle elco's vervangen, je kunt het maar beter gedaan hebben.
Ook heeft dit niet gewerkt, wel kreeg ik 1 keer voor elkaar tijdens het opstarten dat de hopper geld begon te werpen, maar hier bleef hij helaas in staan en heb hem nog een keer opgestart en was weer terug bij af.
- Verder heb ik de hoofdvoeding gemeten die op het moederbord aankomen, er komt 4.8v binnen richting het batterijtje maar stopt daarvoor bij een component (weet zo de naam niet) 11.8 komt ook goed binnen, ook kreeg ik een spanning va 53 zo uit mijn hoofd, ik dacht gelezen te hebben dat deze lage moest zijn in het Pluto 5 controller manual.
Verder heb ik het manual van mijn moederbord, helaas niet eentje van de gast zelf, alles de gebruikers manual. Ik hoop dat jullie nog tips hebben, ik zat zelf te denken aan de ic's die rond het batterijtje bevinden maar ik heb geen idee hoe ik dit kan controleren.
De bijgevoegde foto's zijn nog voor de batterij replacement, dit is ondertussen allemaal schoon en de banen zijn nog intakt.
Alvast bedankt.
Jelke Sikkenga