Je zult wel een weerstandje moeten toevoegen om C6 en C7 weer te ontladen denk ik. Anders kan je maar één keer in- en één keer uitschakelen. Het afhangen van het leeg lekken van een elco is gokken natuurlijk. 
Het valt me wel op dat de schakelingen met elke iteratie complexer worden (al ben ik wel gecharmeerd van het gebruik van de 'good old' 555). Ik heb het idee dat de TS misschien niet zo elektronisch is, en misschien geen gaatjesprint en transistoren heeft liggen, en misschien ook niet de middelen om een ongetest systeem te gaan troubleshooten. Johan, wat voor oplossing zoek je? Denk je dat de schakelingen die we hebben gesuggereerd haalbare kaart voor je zijn? Zo niet is dit misschien een optie voor je:

Bron: AliExpress advertentie
Omdat er geen schema bij is kan ik niet precies zeggen hoe hij werkt, maar alle bestanddelen lijken er te zijn. Nu kan je in principe dus de twee relais in serie zetten en op dit bord instellen op welke spanning het relais afschakelt. Omdat je tuinverlichting nog best vermogen heeft (~30W, meer dan 2,5A) is de stand-by stroom van een paar mA en de extra belasting in de vorm van het relais niet zo een issue.