Reset ic PST572C

Hallo forum mensen
Ik heb hier een apparaat waar deze in zit
En het probleem is dat hij of niet werk of dat het wel werk maar in micro seconden, het is een ic met het nummer PST572C
Als ik deze opzoekt krijg ik een datasheet ervan

Hoe zit deze bij mijn apparaat
Er zitten op het smd ic 3 pins

De vcc komt op pen 1 binnen en daar gaat een weerstand van 10k naar uitgang pin 3 over pin 3 gaat een elko van 4,7uf weer naar massa

De uitgang gaat via een weerstand naar een 47ohm naar een buffer

Waar het mij nu om gaat is het volgende
Als ik mijn apparaat inschakel flits deze op het lcd even op en verflauwd snel naar heel zwak, moet dit ic dan naar de start niet blijven in de lage positie ik bedoel dat de interne transistor aan blijft en deze dus de spanning van de vcc via de 10k weerstand naar de uitgang laag zou moeten blijven als deze reset, of haat deze in een fractie van ms weer naar hoog kan iemand mij uitleggen hoe deze werkt, zo zou het kunnen zijn dat het ic niet doet waar deze voor is gemaak, en zou van hoog naar laag moeten blijven

Ik hoop op een reactie alvast bedankt mensen
Mvg

Arco

Special Member

Zolang de voedingsspanning niet in orde is, is de reset uitgang hoog...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Hallo arco
Bedankt voor de reactie
Maar de voeding is 5,00 volt meer kan ik er niet van maken
De voeding is dus wat het moet zijn, maar toch zou de interne transistor naar laag moeten gaan ,als ik deze zelf naar massa leg, dan inschakel is het display al redelijk donker maar nog niet wat het moet zijn ,laat ik de uitgang weer terug naar open dan zie je het display weer vaag worden, schakel ik hem even opnieuw in zie je het display weer even opflitsen
Dus normaal zou deze dan constant laag moeten zijn, of is dit maar 1 ms en wordt dan weer hoog, ik begrijp deze chip effen niet wat hij wel of niet moet doen??.
U schrijft zolang de voeding niet goed is dan blijft hij hoog, maar de voeding is al 5 volt dus zou hij nu laag moeten blijven, of zie ik dit nu niet goed??
Mvg