Nieuwe update: heeft langere tijd geduurd want ik moest o.a. de torren uit de eindtrap bestellen:
- alleen de 2SD1915F vervangen hielp niet dus de hele rear right eindtrap vernieuwd (torren, diodes en 2 elcootjes)
- Ook dat hielp niet.... inmiddels nog een fenomeen erbij: als je de unit aanzet flitst het display kort op en is dan weg, hoofdrelais valt weer af (door de protectie)
- Ter controle een lamp aangesloten op de uitgaande 230V aansluiting zodat ik in ieder geval wat kan "zien" wat er gebeurt (die gaat ook uit als het relais afvalt)
- Ik kan wel (zonder display) de unit uit de protectie mode halen (dan blijft de lamp branden. Er gebeurt echter niets: geen rook, geen ploffende C'tjes ik weet natuurlijk niet wat voor foutmelding er is door het dode display.
Ik dacht dat ik wellicht bij het in elkaar zetten ergens wat vergeten was aan te sluiten of verwisseld had waardoor ik het "display" fenomeen maar daar ziet het niet naar uit..
Ik zal het weer stap voor stap moeten gaan nakijken maar mocht iemand nog goede tips hebben dan houd ik mij natuurlijk aanbevolen.... goed weekend nog.