Milwaukee oplader werkt niet goed

Als beide lampjes branden, denk ik dat dit betekend dat er iets mis is met de accu.

A good housewife opens the fridge-door at zero cross point of AC cycle.

Zonder accu in de oplader zit meet ik bij de uitgang 0 volt is dit normaal ? Moet eerst accu in zitten dan staat de spanning op of hoe zit dat ?

Eerst gaat hij de accu analyseren. Er kunnen er verschillende in.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Helaas. Hier gaat er een BMS in de batterij zitten. Als ik goed zie zijn dat 4 schroefjes? Met wat gelukt gaat die open en kun je de cellen nameten. Heb je maar 1 accu? Is hij normaal gebruikt? Mss zijn alle accu's stuk omdat het een "gevonden" model is?

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Je gebruikt een Milwaukee lader met een Parkside accu, dat werkt niet!

dat wilde ik ook maar zeggen, 2 merken door elkaar heen..

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Dat klopt , deze is alleen om te testen , de eigenaar van deze oplader zei net dat hij deze accu bij ander oplader getest heeft ,ook milwaukee en hij deed ‘t goed , mischien was de tempertuur wel hoger op de plek waar hij ‘m getest heeft ,dat moet ik ‘t nog aan hem vragen .

Dit is de originele batterij van deze oplader , de leds knipperen ook bij deze !

Knipperen groen en rood gelijktijdig (zo kan ik afleiden uit je betoog) of om de beurten afwisselend?

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Je zal iets specifieker moeten zijn over die leds. Want knipperen doen ze bijna altijd. Is het alleen groen of rood, of allemaal samen.

Anders wordt het hier erg onduidelijk.

Je lader toont met knippersignalen de huidige toestand van je accu.

[Bericht gewijzigd door CrossFireX op maandag 15 februari 2021 14:29:37 (17%)

A good housewife opens the fridge-door at zero cross point of AC cycle.

* De accu is 18v .
* Ik heb de accu en en de oplader sinds gisteren avond in de woonkamer gezet waar de temperatuur gemiddeld 18 graden is ,toch blijft de situatie dezelfde gebleven .

De leds knipperen wisselend te gelijk allebei .

Op 15 februari 2021 21:45:29 schreef juf:
De leds knipperen wisselend te gelijk allebei .

Ik denk dat dat fysiek onmogelijk is. Wisselend tegelijk...

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
Shiptronic

Overleden

ze wisselen tegelijk tussen aan en uit :)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

@shiptronic. Dat is de meest aannemelijke conclusie maar lang niet zeker gezien de ongelukkige woordkeuze. Overigens is deze melding niet bekend wat eerder een foutmelding vanuit een defecte lader doet vermoeden. Of toch gewoon rood groen afwisselend wat een defecte batterij betekend.
Edit: gebeurt er iets als je de batterij insteekt met de lader uit het stopcontact?

[Bericht gewijzigd door EricN op maandag 15 februari 2021 21:54:09 (13%)

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

2 leds die knipperen is doorgaans een error dat de accu om zeep is..

waar rook was, werkt nu iets niet meer

als ik de batterij insteek met de lader uit het stopcontact , dan blijven de leds paar seconden knipperen daarna gaan ze uit .

Krijg je 'groen rood groen rood'? Dan is de accu stuk, dat staat ook op de lader.

Ja , ik krijg ‘groen rood groen rood ‘

Zoals ik eerder dus al zei, er is iets mis met je accu. Dat geven de leds aan. Kan accu zijn die stuk is of slecht contact.

A good housewife opens the fridge-door at zero cross point of AC cycle.

Yep. Meestal 1 vd cellen stuk. Open maken en nameten of weggooien.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Inderdaad, was de accu stuk , ander accu bij iemand anders getest , die was wel goed , nieuw accu kopen , maar dan moet de eigenaar beslissen .
Bedankt voor alle tips .