Inductie kookplaat Miele KM5757

Ik heb een Inductie kookplaat van Miele KM 5757 met een filterprint en twee stuurprinten, die een foutcode blijft geven: FE60 en FE81.

weet iemand wat deze foten betekenen?

Deze plaat had twee defecte elco's, welek ik vevrangen heb, heb al diverse dingen doorgemeten, maar kan geen gekke dingen vinden.

Waarschijnlijk zijn dit EGO powerboards, met Google kan je de beschrijving vinden.
Kijk even onder de volgende link, mischien is het Uw type.
https://fccid.io/2AA2F-RUEI/Operational-Description/Operational-Descri…

"Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it." - Pope John Paul II

FE60 is bedieningsprint faulty en FE81 is electronica foutief geprogrammeerd of defect... Ik vermoed kortweg door te lang met defecte elco's is geheugen corrupt geraakt. Fabrieks reset word geadviseerd...

zeker weten dat de stekkers op de besturingprint goed zitten?

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Even een vraag, is dit 1 van die Miele imperial induction hobs?

"Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it." - Pope John Paul II
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

@walkura ik denk niet dat miele nog bezig is met imperial. Zelfs op de hogedrukovens is de "imperial" al verdwenen. Ik ken deze enkel als onder de miele naam. Vanwaar de vraag?

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Ik heb deze manual van EGO gevonden toen ik een linbus error had met een Miele Imperial kookplaat.
Vandaar mijn vraag of het een Imperial was.

"Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it." - Pope John Paul II