Netsnoer aansluiting Inductie kookplaat

Hallo, Wie kan me helpen met het volgende. Inventum zelf doet het pertinent niet,zodoende..
Ik heb een tweedehands 1 fase inductie kookplaat gekocht maar de vorige eigenaar heeft het gehele netsnoer gedemonteerd waardoor ik niet weet waar de draden komen...
Het gaat om een Inventum iki7710 kookplaat.
Had op internet al gelezen dat bij een 220 volt kooktoestel beide fases moeten worden verbonden ?
De 2 nullen zijn reeds verbonden, zie foto.
Alvast bedankt voor de moeite !!
Gr, Cor.

Volgens de handleiding is de aansluitwaarde 3500W, dat kan dus net op 1 éénfasegroep van 16A.
N1 en N2 met elkaar doorverbinden, L1 en L2 met elkaar doorverbinden.
Blauwe draad van het snoer op N1-N2, bruine op L1-L2 en de geel/groene op de aardklem.

Zit er al een kook groep in de meterkast?.
Zit er een bedrade die eindigt op een perilex wcd.?
Hoe is de perilex wcd aangesloten ?
Wat is het vermogen van de kookplaat.
Plaats voor alle duidelijkheid een paar foto's van het gevraagde.

De spanning is te snijden, welke mes moet ik daarvoor gebruiken?

Hunebedbouwer, volgens de handleiding is het vermogen 3500W. En er staat dat het met een gewone stekker mag worden aangesloten. Waarom ze dan de N klemmen en de L klemmen dubbel hebben uitgevoerd is mij een raadsel.

Waarschijnlijk heeft het merk diverse uitvoeringen van deze plaat en zijn de andere modellen potenter, maar zijn veel onderdelen, waaronder het aansluitblok, uniform.

Super bedankt voor de uitleg !!!
Heb de deksel gedemonteerd, klopt. Fase met elkaar verbinden en nul met elkaar verbinden.

Sine

Moderator

Correct, nul ligt al een doorverbindplaatje in, dus daar hoef je geen extra brugje te maken.