Standaard antwoord van onze helpdesk met zulke problemen: wis eens je browser cache
Standaard antwoord van onze helpdesk met zulke problemen: wis eens je browser cache
Ik heb hetzelfde probleem en aan de balk met de melding te zien ligt dat aan FireFox. De instelling was bij mij bij de laatste update ook veranderd, stond nu op "Always ask". Ik open nooit pdf's in FireFox altijd in een eigen viewer. Als ik die instelling verander in "Use system default" dan blijft het probleem.
Je kunt wel op de knop "Open with different viewer" klikken
Geen centje pijn. Alles werkt gewoon. Ook meerdere keren.
Machine loopt op Xubuntu 20.04, Firefox 88.0 met Privacy Badger, Tampermonkey (script van rew) en uBlock Origin.
Special Member
Op 4 mei 2021 17:46:57 schreef KGE:
Alleen deze werkt bij mij niet:https://www.ti.com/lit/gpn/TLC372
Verder gaat alles open in de interne PDF viewer van Firefox 74.0 (64-bits) onder Linux Mint 18.3
Werkt hier probleemloos...
(windows10/64 + Firefox + Foxit)
Honourable Member
Thuis, onder WinXP met Firefox 52.9.0 (32-bit) werkt ook alles probleemloos...
Ik blijf bij mijn eerdere diagnose: een aplaioZT die iets heeft stukgerepareerd.
@hennep: als ik dat -op het werk- doe wordt er een file van 0 bytes 'gedownload'.
De instelling binnen Firefox maakt niet uit, er wordt (bij de niet-werkende links) altijd geprobeerd om de interne viewer te gebruiken. Bij de wel-werkende links gedraagt Firefox zoals verwacht.
Golden Member
Bij mij werkt inmiddels ook alles, denk dat ze er mee bezig waren.
Gisteren bij downloaden soms nog PDF's van 0 bytes.
Honourable Member
Gisteravond heeft de Product Web operations manager van TI het doorgegeven aan haar technical team. En die schijnen het inmiddels opgelost te hebben: ook op het werk werkt het weer...
Honourable Member
... behalve dan dat ik zoëven de melding kreeg dat de datasheet van de CD4046B niet op de TI website te vinden is ...
Nu is die op veel andere plekken ook te vinden, maar toch.
Ga ik maandag dan wel weer werk van maken.
Golden Member
Op 15 mei 2021 17:22:45 schreef fatbeard:
... behalve dan dat ik zoëven de melding kreeg dat de datasheet van de CD4046B niet op de TI website te vinden is ...Nu is die op veel andere plekken ook te vinden, maar toch.
Ga ik maandag dan wel weer werk van maken.
Honourable Member
Golden Member
Op 15 mei 2021 17:43:47 schreef fatbeard:
[bijlage]
Waarschijnlijk iets anders aan de hand, ik kan ze zo openen.
Overleden
bovenstaande 2 links werken hier W10-edge
Honourable Member
Ik kan ze ook openen.
In je foutmelding "Firefox can't..." staat er op het einde een puntje. Of is dat er aan toegevoegd door Firefox als einde zin?
Groetjes,
eSe
Honourable Member
Dat puntje had ik ook gezien, maar is 'gewoon' het einde-zin teken, toegevoegd door Firefox.
Net getest op een Linux machine: zelfde probleem.
Als ik alle vage javascripts toesta ben ik terug bij het 0-bytes probleem.
Dan zal een of andere firewall van je provider, in je modem of je router jou in de weg zitten
Honourable Member
Mij lukte het eerder vanavond ook niet (Chrome, Edge, en Explorer).
Nu weer wel.
Honourable Member
Ik wàs niet gek...
Hi Leo,
Thank you again for reporting this issue to us. We have deployed a fix for this issue so you should be able to access our PDFs with no issues. If you come across this issue again, we would appreciate it if you could let us know at your earliest convenience.
Best Regards,
J.D. (iets met privacy enzo)
Product web operations manager
Texas Instruments