Zo somber zie ik het niet. Dit lijkt op een "de Apollito" maar het gaat gebruikt worden als stereo center box (neem ik aan).
De ruimte achter de speakers is gemeenschappelijk voor de twee midden (breedband) luidsprekers? Ik ken de binnenkant van je kast niet. Ga er niet van uit dat er onder 300 Hz iets verrassends uit komt.
Die luidsprekers zijn aardig gespecificeerd, maar voor die prijs kan ik me niet voorstellen dat het echt binnen 10 dB is van 100 Hz tot 18 kHz (die "breedband"). En de tweeter heeft een kleine magneet, maar dat is nog niet direct rampzalig. Ik zou beginnen met een spoel van 350 uH in serie met de "breedbander" een een condensator van 6,8 uF voor de tweeter. En dan met Arta eens meten wat er uit komt. Maar dat vereist wel wat meetapparatuur en ervaring om de meting goed te interpreteren.
Zonder meetapparatuur: goed luisteren en kleine veranderingen aanbrengen. En heel goed oppassen dat je gehoormatig steeds meer hoog gaat toevoegen. Dat is de valkuil zonder meetapparatuur: je eindigt met dun klinkende speakers, die schel geluid weergeven.