brander chaffoteaux inoa

hallo,

ik heb sinds gisterenavond een probleem met mijn brander van het merk chaffoteaux.
na wat opzoekwerk op internet en uitmeten blijkt het relais kapot te zijn.
dit is het relais die het warm water regelt.

nu heb ik al zitten kijken op o.a. gotron voor een vervangrelais maar zie door de bomen het bos niet welke zou kunnen werken ter vervanging.

het is al een iets ouder toestel en enige plaats waar ik identiek dezelfde vindt is aliexpress waar ik niet direct zo fan van ben om dat de kwaliteit niet gegarandeerd is en 2 de levertijd veel te lang is.

kan iemand mij aan de hand van mijn foto een link bezorgen waar ik een vervangrelais kan bestellen of halen (regio geraardsbergen)

alvast bedankt

Om een vervanger te kiezen moet je de pin-afstand ook weten.
Die weten wij niet..

Hier is de datasheet, maakt het zoeken wat makkelijker.

als dat ding gewoon 230VAC schakelt heb je al keuze zat, dat is een erg veel gebruikt model relais. finder, schrack, omron, nais, en een hele verzameling chinese merken.

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Op 10 juni 2021 08:39:32 schreef brabander:
Hier is de datasheet, maakt het zoeken wat makkelijker.

bedankt, maar persoonlijk ben ik er weinig mee, ken er niet veel van, zou het mogelijk zijn om vanop de site van gotron mij een link te bezorgen aub?

de relais zelf heb ik er net uitgehaald, ik moet enkel nog de juiste vervanger hebben

alvast bedankt voor uw hulp

Hier te koop:

https://nl.aliexpress.com/item/32241094853.html

Volgens mij niet te koop bij Gotron. De pins staan te dicht op elkaar voor een eenvoudige vervanging.

[Bericht gewijzigd door fripster op 10 juni 2021 10:15:06 (45%)]

Eens een wirehead,altijd een wirehead.... gopher://fripster.ydns.eu