microswitches Pioneer PL-514 draaitafel

IK heb een Pioneer PL-514 draaitafel waarvan beide microswitches niet meer werken. Matsushita AM 41009. Ik kan in bv Engeland of USA ze bestellen voor veel en veel verzendkosten.
Weet iemand een goedkoper adres of wat er voor in de plaats gebruikt kan worden?
m. vr. gr. rob

vrij standaard dingetje, van cherry, omron en nog veel meer zijn er. die lip langs de achterkant is minder veel voorkomend tegenwoordig, maar daar kun je ook een stukje plastic oid achter steken.

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Lijkt mij ook niet echt een bijzonder geval.

https://www.picclickimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/cTIAAOSwblZZEEzo/$/2-Pioneer-PL-112D-Turntable-Micro-Switches-Matsushita-AM41009-_1.jpg

Als je de maten geeft kunnen we voor een vervanger kijken.
(of bijv. foto(s) op mm papier...)

Als de maten kloppen misschien deze van Omron:

[Bericht gewijzigd door Arco op 15 juni 2021 21:40:57 (10%)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

lengte x hoogte 27,9 x 16,1
dikte 10,3
hoogte schakelpen 5
afstand tussen de gaatjes 21,7

Zelfde dus als die Omron...
(alleen de actuatorpin is wat korter)

[Bericht gewijzigd door Arco op 16 juni 2021 15:30:39 (42%)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Bedankt voor response, hier zou ik wat mee kunnen. Nu ik verder gezocht heb, blijken er meer dingen aan die draaitafel niet goed meer te zijn. Ik ga er niet verder mee. Ik denk dat ik hem op marktplaats zet voor liefhebber / onderdelen (die niet stuk zijn).