Ha rob007,
Ja dat kan met een kwartskristal of een ander piëzo elektrisch materiaal.
Uit je andere draadje heb ik begrepen dat je een aantal 21 MHz kristalen heb aangeschaft !
Ik denk dat deze te gebruiken zijn en ik verwacht nog grondtoon, maar dit moet je misschien eerst even controleren.
De grens ligt ergens bij 20 MHz standaard commerciële aanpak dus het is er net op of onder 
Is dit erg voor je experiment 1e model nee alleen wordt de uiteindelijke frequentie iets anders dus niet netjes 21 x 4 = 84 MHz maar er rond omheen........
Verder maakt het niets, uit wel betekend dit dat de grondtoon ook niet exact 21 MHz / 3 = 7 MHz is maar in analogie met bovenstaande er rondom zit.
Waarom in de grondtoon oscilleren alleen in de grondtoon is de frequentie verandering het grootst ik denk dat 2,5 tot 3 kHz haalbaar is, dit neemt rap af bij een boventoon bij een 5e boventoon is er nog maar zo'n 400 tot 600 Hz over.
Dit is dan ook de reden dat alle gecontroleerde oscillatoren O.C.X.O. of de V.C.X.O. en de combinatie van beide V.C.O.C.X.O. altijd grondtoon !
Die kristallen zijn dus 10 MHz of lager in een enkele situatie durfde men het vroeger aan om tot 50 MHz te gaan maar het kwartsplaatje wordt heel kwetsbaar en het plaatsen van de elektroden is uiterst gevoelig.
Ik gebruik in mijn time standaard 100 MHz en 150 MHz kristallen in de grondtoon maar deze hebben een omgekeerde M.E.S.A. structuur.
Omdat dit een jonge techniek is ik denk nu zo'n 20 jaar heeft niet elke kwartsboer,
heeft deze techniek in huis dus let hier op !
Wat te doen met jou 21 MHz kristal eerst kijken of het een grondtoon is kan mooi met je V.N.A. daarna een type versterker ontwerpen en de twee structuren opelkaar laten aansluiten en klaar is Rob 
Nee wacht even je wil ook nog audio moduleren zeg tot 15 kHz mono dan zal je ook een stukje elektronica willen verzinnen om het kristal inductief dan wel capacitief te beinvloeden........
Ik ga niet in een keer 3 pagina's schrijven laat dit even op je inwerken, en je heb uiteraard ook een audio ingangsdeel nodig met filter.
Maar misschien loop ik veel te hard van stapel en gaat het alleen om spraak !
Groet,
Henk.