Het werk in de badkamer was het repareren van een lekkage in het leidingwerk. Daarvoor moesten oude tegels van de muur, dan nieuwe leidingen leggen en de boel weer tegelen en afwerken. Alles door 1 bedrijf, wel verschillende medewerkers. Als ze dit soort dingen intern niet weten te regelen dan zit daar de fout.
Zonder verder uit te weiden, maar dit was niet de enige 'onvolkomenheid' in het totale werk. Het was allemaal te gehaast en net-niet-af. Ze hadden het gewoon veel te druk en kwamen om in het werk. Luxe probleem uiteraard, maar zo leveren ze niet de kwaliteit die je hoopt te mogen verwachten.
Dat was ook de reden dat ik dit kleine klusje nu maar liever zelf deed, geen zin om weer weken te wachten op een gestreste vakman die onderweg van de ene naar de andere klus ook hier nog even langsrijdt om het vlug-vlug te fixen.
Ik zie het positief: ik heb er wat van geleerd, normaal kan ik met elektronica wel aardig meekomen maar ik weet niets van installatietechniek en ben niet overmatig handig met doe-het-zelven. Met behulp van jullie adviezen heb ik nu een werkend stopcontact en dat zonder verdere schade aan te richten! Nogmaals mijn dank voor allen die hebben gereageerd.
ik snap heel goed dat de doorgewinterde installatietechnici zich een scheur in de broek of jurk lachen dat ik me druk maakte om zoiets simpels, maar dat geeft niet, lachen is gezond