Piezo button een relais inschakelen.

Goede avond forumers,

Ik heb het volgende ik zou graag via een piezo button een relais willen in laren schakelen en dat hij daarna weer afvalt.
De piezo is een apem pbar1af2000 type.

Wie kan mij helpen hoe dit mag worden.

Mvg,

Computerman

Niemand reageert. Een digitaal signaal komt er uit die drukker. En een relais met een extra tijdsduur activeren is simpel. Maar er is meer informatie nodig: voedingsspanning, welk type (met/zonder led), wat wil je schakelen, welke voedingsspanning is er al?. Is het een touch bediening of een meetsysteem?

Beste brightnoise,

Bedankt alvast voor je reactie.

De piezo button moet gewoon een simpel relais met 1 maakt contactje even laten schakelen. Zodra het schakel contact even is gemaakt geeft het een gesloten signaaltje door naar een opener.

De voedingsspanning is 24V DC.

Ik hoor graag even van je.

Mvg,

Computerman

Ding geeft uit zichzelf toch al een puls ?
En het mag 200mA schakelen

Ja, HD13 beschrijft de uitgang van de "aanraakschakelaar". Want dat is, wat ik nu denk te begrijpen, de toepassing. Klopt dat?

En het relais is, vul ik ook in, is alleen bedoeld om een potentiaalvrije schakelaar te maken die je overal op kunt aansluiten.

Blijft de vraag: hoe lang moet de puls in tijd worden, in milliseconden of seconden, en wat is de stroom die je er mee gaat schakelen. En is het misschien netspanning aan die schakelcontacten?