Elektromotor voor compressor

mvdk

Golden Member

Wat kost dat tegenwoordig? Ik schaamde me dood voor het bedrag wat ik de mensen moest aanrekenen. Hier op het forum lees ik dat andere netbeheerders gratis stoppen komen draaien.

gratis, hangt er vanaf of je vaker hoofdzekeringen eruit hebt liggen. voor een keer doen ze niet zo moeilijk nee. pas nog gehad dat er een lekkage was geweest en meterkast dus verzopen. na een 1,5 dag drogen netbeheerder gekomen en zekeringen erin, hoofdschakelaar aan en knal ging het, kast moest toch vervangen worden. daar waren er 8 zegels en 4 hoofdzekeringen in een paar dagen gezet :)

tijd terug een klant die de zaak belde voor een storing, hoofdzekering gewisseld en hij dacht dat wij het wel afrekenden met de netbeheerder, nou nee dus :P

[Bericht gewijzigd door testman op 9 augustus 2021 20:58:39 (17%)]

waar rook was, werkt nu iets niet meer
mvdk

Golden Member

Nou ja, ik was nieuwsgierig naar de klantbeleving. :)
Maar op de site van Stedin staan de tarieven:
https://www.stedin.net/storing-en-onderhoud/de-monteursservice-van-ste
Vroeger, in de voormalige Delfland regio, had de storingsmonteur nog wat ruimte voor eigen interpretatie. Maar heb een paar keer op m'n duvel gekregen, dat ik een klant matste.
Dan lever je de volgende dag je bonnetjes in, en krijg je van de dispatcher te horen: "hoe kan dat nou, die klant heeft zelf door de telefoon aan mij gezegd dattie sluiting heeft gemaakt, en jij vind een verbrande grondmoer?"

Ik dacht Kleine €100
1 25a mes steekzekening , is idd al vaker gebeurd,
Ik had al mijn stoppen naar 25a verhoogd
Nu dus vanuit de meterkast naar de schuren 20a erin gedraaid en in de schuren overal 16a om het niet nogmaals te laten gebeuren

Ps. De rekening gaat naar de eigenaar O-)