Havanasyndroom = microgolfwapen?

Dit topic is gesloten

Het Havanasyndroom duikt weer in de kranten op. Moet de aandacht afgeleid worden van de huidige watersnood en pandemie?

Kort gezegd zou het zo zijn dat Amerikaanse diplomaten ziek worden of vreemde verschijnselen waarnemen als er Russen in de buurt zijn.
Dit zou ook vaak in de auto plaatsvinden als die ongewenst gevolgd worden.
Er wordt daarbij gesuggereerd dat er microgolfwapens zouden gebruikt worden om de diplomaten te schaden of om informatie uit de laptops te kopiëren.

Dit lijkt me weer eens een broodje aap verhaal.

Mij lijkt eerder het losbandige gedrag van deze elite aan de basis te liggen. Feestjes met uitzinnig drank,vreet,sex en druggebruik.
Ik had vroeger ook wel eens last van een kater na een glaasje teveel, en toen bestonden microgolfwapens nog niet. En ik keek wel uit om niet vlak voor een draaiende radar antenne te staan.

Misschien is het wel gewoon autosuggestie. Het idee dat men belaagd wordt door een onzichtbare vijand kan je al ongemakken bezorgen.
Ik kreeg vroeger ook vaak het zuur als mijn chef in de buurt was.

Ik ben een notoire onzinverkoper, want wat ik beweer past vaak niet in ieders kraam.
mel

Golden Member

ik word ook ziek als ik zulke kranten lees...En Amerikanen zijn het naiefste volk ter wereld.....

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
fatbeard

Honourable Member

:+ Ze zullen wel last hebben van een PSSS: psychosomatisch stress syndroom...

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
RAAF12

Golden Member

In een strip van Kuifje was al sprake van een wapen wat straling uitzendt. Een 2kW microgolf buis met reflector op de juiste plaats gericht lijkt mij niet gezond voor lijf en leden. Als het vijandelijke doel niet beweegt kan er zomaar enige opwarming plaatsvinden. En met een handzame plutonium voeding erbij zoals de NASA gebruikt kan je een eind komen.

*plutonium* is een buzz word dus de NSA is nu zeer oplettend.

@fatbeard Haha leuk gevonden! Slechte jeugd gehad? https://www.thuisarts.nl/posttraumatische-stress-stoornis/ik-heb-postt…

High met Henk

Special Member

Als je veel drugs gebruikt ga je overal dingen zien die er niet zijn schijnt het.....

soms worden die gevolgen permanent...

maar via de lucht data ergens weghalen kan prima: dat heet hacken en kan prima via WiFi....

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
mvdk

Golden Member

Amerikanen hé. Hebben in hun eigen land nog (bijna) geen last van 5G.
Hier gaan ze er rare dingen van zien.

Grapje, dacht dat ik in het moppentopic zat.

Op 20 juli 2021 10:35:09 schreef mel:
En Amerikanen zijn het naiefste volk ter wereld.....

Met de pandemie en de volslagen weigering naar wetenschappelijke onderzoeken te luisteren (ik noem het bewust geen 'feiten') die door vele onafhankelijke bronnen worden onderbouwd (wat het toch redelijk richting 'feiten' duwt...), heb ik ook het idee dat daar nog veel meer wappies wonen dan elders in de wereld.

Maar als ik dan hoor van een (Nederlandse) mevrouw die niet in het virus geloofd, iedereen in haar naaste omgeving (met geweld desnoods) knuffelt ook nadat haar vader in coma lag door Covid, daarna haar moeder ziek werd (ook Covid), en die stierf en werd begraven voordat haar vader ontwaakte en nog steeds volhoud dat het niet bestaat, dan breekt mijn hart. En mijn klomp.
De vader werd dus wakker en moest verteld worden dat zijn vrouw dood en begraven was in de tijd dat hij in coma werd gehouden...
De VS heeft niet het alleenrecht op dat soort ..., tja hoe noem je dat soort mensen?

Henk H.

Golden Member

Het kan ook geluid zijn, op lage of hoge frequentie. Linkje.

Al lijkt me dat vooral toepasbaar in de open lucht/in line-of-sight.

Op 20 juli 2021 10:35:09 schreef mel:
ik word ook ziek als ik zulke kranten lees...En Amerikanen zijn het naiefste volk ter wereld.....

Nou, niet helemaal, aliens duiken alleen bij Amerikaanse vliegdekschepen op, ze vallen alleen grote amerikaanse steden aan (en de meeste advocaten zijn geïnfiltreerde aliens, dat land wordt eigenlijk geregeerd door advocaten), zombie aanvallen gebeuren altijd ook daar, natuurrampen idem, dat zie je allemaal op TV dus het moet wel waar zijn. :+

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook oud en exotisch

Let maar op dat het over electronica blijft gaan.

hoe beter de vraag geschreven, zoveel te meer kans op goed antwoord
Sine

Moderator

Op 20 juli 2021 11:24:57 schreef mvdk:
Grapje, dacht dat ik in het moppentopic zat.

Dat zou je zomaar beginnen te denken.
Blijkbaar is het ook in elektronicaland komkommertijd.

Dit is dat ook geen topic voor het forum, in de koffiecorner zou het nog passen, maar daar kan het merendeel van de posters incl de TS niet bij, dus verplaatsen heeft niet veel zin.

Dan maar een slotje er op.

Dit topic is gesloten