kiprun GPS 500/550 usbkabel pinlayout (sporthorloges decathlon)

Ik heb 2 kiprun GPS 550 sporthorloges van decathlon gevonden in een electro bak.
Ze zullen wel met een reden weggegooid zijn maar wil toch eens naar kijken of ze nog werken ;)
Ze gebruiken echter een eigen usb oplaadkabel en die heb ik niet.
Nu kan ik die bestellen voor 7 euro.
https://www.decathlon.be/nl/p/oplaadkabel-voor-horloges-gps-500-en-550
Maar nu ziet mij dat een simpel kabeltje uit met usb aan een kant en 4 pogo pinnen aan de andere kant. Misschien heeft iemand heel toevallig zo'n horloge en zou hij of zij voor mij even willen meten hoe de pin layout is. In feite heb ik voor de voeding maar 2 pinnen nodig, de ander zullen voor data zijn. Dan zou ik voor om eerst te testen zelf een kabeltje kunnen maken. Ik ben nu eenmaal een creatieve, inventieve knutselaar met weinig budget maar laat zich daardoor niet snel uit het veld slaan :+
Indien de horloges wel mogen werken kan ik er alsnog eentje bestellen. Het is mogelijk aangezien een ervan een defect horloge bandje heeft. Dingen worden vaak genoeg werkend weggegooid is mijn ervaring. Versleten accu is natuurlijk ook een grote kanshebber.
En dan zal het een hele uitdaging zijn om hem open te maken. Maar valt altijd te proberen, als het toch al kapot is.
Waterdicht zal hij daarna wel niet meer zijn :P

Voeding zit bij USB aan de buitenste pinnen en data op de twee middelste pinnen. Het lijkt mij sterk als het horloge dat zou omdraaien. De GND ligt vaak aan de behuizing, even met de multimeter op één van de buitenste contactjes meten en de andere meetpen op een blank stukje metaal? Als je dan connectie meet dan is dat de GND pin en zal de andere buitenste pin zeer waarschijnlijk de +5V zijn.
Of is de behuizing van het horloge van kunststof?

Ik zie overigens 'gratis retour' staan op de Decathlon website. Je zou dus een kabeltje kunnen kopen, thuis op je gemak beide horloges testen/pinout meten en dan de kabel weer terug kunnen brengen als blijkt dat beide horloges geen teken van leven meer geven.