Op 24 augustus 2021 22:10:01 schreef grotedikken:
Ik zal mn best doen hoor.
-Altijd prijs start een topic met een beschrijving die niet klopt met de werkelijkheid.
Nou, nou. Het blijkt dan (in ieder geval) om één brommer te gaan. Dat sluit nog steeds de mogelijkheid niet uit dat het wel degelijk om meerdere brommers zou kunnen gaan. Ligt de werkelijkheid dan echt zo desastreus ver van de beschrijving, dat je dáár nou zo moeilijk over moet gaan doen?!
-Negeert de vele aanbevelingen om de oplossing te gaan zoeken in zn eigen installatie.
Aanname. Dat de TS niet heeft verteld wat 'ie allemaal heeft gedaan met alle voorstellen wil nog niet zeggen dát 'ie niets heeft gedaan. Je was er niet bij!
-Geeft uiteindelijk toe dat het slechts om 1!!! brommer gaat.
Vermoedelijk een jongere uit de buurt die al een tijdje op zn zenuwen werkt wegens lawaaihinder of rondhangen.. Wie een stok zoekt....
Nog meer aannames. Waar jij maar meteen conclusies aan verbindt, zonder eerst te onderzoeken of die aanname gestaafd wordt. (Dat is namelijk het ENIGE waar aannames voor zijn bedoeld: het startpunt van een onderzoek. En slechts het resultaat van dat onderzoek kun je gebruiken om een conclusie te formuleren. Zonder onderzoek is een aanname niets anders dan "the mother of all fuck-ups!"
-Tenslotte durft ie foto's posten van een schabouwelijke installatie die een onoverzichtelijke knoeiboel is met op het zicht al een pak mogelijke knelpunten.
Ja, het ziet er (erg) slordig uit. Dat het altijd zo heeft gezeten, is wederom jouw aanname (waarvan later blijkt dat dat slecht zo los ligt om foto's te kunnen maken!). Wees blij dat 'ie foto's heeft gemaakt. Dan kunnen we er (zinvolle, opbouwend kritische) opmerkingen over maken!
En dan zou je moeten blijven pamperen en in herhaling vallen tot in het oneindige.
Nee, ald hij blijft doorzeuren zonder de adviezen uit te voeren, dan zeg ik liever onomwonden hoe ik erover denk. Ik heb toch nergens kwetsende bewoording gebruikt of moeten we een knoeiboel nu ook al een installatie met een beperking gaan noemen?
Wie graag onverdraagzaam is, moet zelf ook tegen een stootje kunnen.
Als de werkwijze / reactiewijze van TS je niet aanstaat, staat het je vrij om gewoon het topic te verlaten en er niet meer in te reageren. Niemand heeft jou verplicht in dit topic te reageren. Reakties waarvan je zelf steeds meer geïrriteerd raakt, omdat er volgens jou geen reet mee wordt gedaan.
MNM,doe zelf ook eens een nuttige bijdrage en zeg me op welke punten ik het fout heb?
edit; Ik heb mn post een beetje aangepast zodat je niet begint te wenen 
Alle zaken waar ik aan denk bij dit soort storingen zijn al genoemd. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde dat ik dat allemaal nog eens opnieuw in een post knikker.
Trouwens, zo gauw ga ik niet wenen, hoor. Ik ben best wel wat gewend. Maar dat neemt niet weg dat ik mijn mening ventileer over nutteloos onfatsoenlijk gedrag. (Waar je de afgelopen maanden / jaren al vaker op bent bekritiseerd, dus je zou inmiddels beter moeten weten!)