Goeiedag,
Ik heb een probleem waarvoor ik vanalles geprobeerd heb, maar helaas geen stap verder kom.
Ik wil namelijk een PSOC cy8ckit-059 via een USB micro-USB-kabel aan mijn pc (Lenovo thinkpad E15 gen2) koppelen. Een tijd geleden gebruikte ik deze als digitale oscilloscoop. De software was van een leerkracht afkomstig, maar het gaat eigenlijk over het mapke 'ScopeGUI', 2e mapke op deze link: https://github.com/Infineon/CyScope
In het verleden was er hetzelfde probleem en kreeg je dezelfde foutmelding als op de foto (port com4 cannot be opened), maar dit was snel opgelost door het poortnummer aan te passen in een kladblok bestand in het programma. En vanaf dan werkte die constant. Dit lukte nu een tijd later plots niet meer, misschien door updates of iets dergelijke...
Het probleem leek me te zijn dat ik mijn USB-poort niet langer serieel kan gebruiken. Dus ondertussen heb ik wat liggen knoeien met verschillende drivers te installeren; Profilec 2303, Cypress (USB-Serial Windows Driver Installer), Lenovo (Intel Serial IO Driver for Windows 10)... maar weinig verandering.+ zoals op de foto ook foutmelding code 31, soms ook code 10.
Iemand die mij hier het bos weer door de bomen kan laten zien?