Hi rob007,
Mijn twee cent... 
Er is je al verteld dat er een potmeter in de schakeling is opgenomen voor het instellen van het volume.
Voor een goed regelbereik zal je hiervoor een Log potmeter moeten nemen.
Nu wat lastiger zaken en dan heb ik het over de totale versterking van de twee trapjes in jouw toepassing, twee trapjes kan ook gewoon veel te veel versterking zijn!
En dan nu nog een probleem dat kan optreden en dat is oversturen van het eerste trapje.
Dat treedt op als je dichtbij de electret microfoon spreekt, de oversturing die je dan misschien krijgt, is met de 10K volumepotmeter niet weg te regelen.
Een oplossing hiervoor als dit het geval is, is het opnemen van jouw "weerstandje" in de emitter van T1, denk dan aan b.v. 22 tot 150Ω
De waarde is afhankelijk van hoeveel signaal de electret microfoon afgeeft en natuurlijk hoe dichtbij je spreekt.
Tipje liever niet dichterbij dan 10cm, met je lippen tegen de microfoon aan is een heel verkeerd gebruik!
Ik heb het eerste trapje even op een BreadBoard gezet en aan de Audio Precision meetset gehangen, de transistor is een BC546B en de versterking is 226x!!!
Door een emitter weerstand op te nemen van 100Ω van T1 gaat de versterking naar ongeveer 43x, wat een nette waarde is.
Een heeel groot voordeel is ook van deze weerstand dat de vervorming van T1 naar beneden schiet en een tweede voordeel is dat de ingang impedantie van T1 ook veel hoger wordt. (microfoon wordt minder belast)
Het -3dB punt in de lage tonen is bij de 0,47uF rond de 100Hz, dat mag nog wel wat minder, vooral als je dichtbij de microfoon spreekt.
Hoe dichterbij hoe kleiner de waarde van van C1, ik zou in ieder geval naar 0,22uF gaan.
Je had het in ieder geval goed, "één weerstandje" is voldoende om het eerste trapje normaal te laten werken.
Pas die 100Ω weerstand ook toe bij T2, want ook deze transistor is niet goed ingesteld zoals hij in het schema staat, Dit trapje vervormd als de hel.
Maar nogmaals, probeer of je zonder het trapje van T2 ook al voldoende versterking hebt.
Dit kan ik niet bepalen voor je zonder voldoende gegevens.
Groet,
Bram