Windows 10 -> 11

De firma Eico heeft ooit een buizentester uitgebracht onder het typenummer '666'. Die verkocht totaal niet.
Bleek te komen doordat '666' ook staat voor de duivel, en die wilden Amerikanen niet in huis hebben... ;)

Men heeft toen het apparaat onder nummer 667 uitgebracht, en toen verkocht 'ie uitstekend...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Op 12 oktober 2021 10:28:51 schreef Hoeben:
[...]

Edge is heel goed hoor want je kunt er Chrome en Firefox mee downloaden.

Hahahah _/-\o_

Congratulations on your purchase. To begin using your quantum computer, set the power switch to both off and on simultaneously
CrossFireX

Golden Member

Ik gebruik Windows 10 sedert de eerste versie en heb eigenlijk nooit problemen gehad. Ik ben er heel tevreden van en het eerste BSOD moet nog altijd komen, hoewel ik games als Resident Evil7 of 8 en Red Dead Redemption II speel.

In vrije tijd speel ik graag nog wel eens een spel. Zeker met die adembenemende beelden die je ziet bij de huidige games.

Ik weet zeker dat Windows 11 het ook wel prima zal doen, eens het goed en wel overal uitgerold is.

A good housewife opens the fridge-door at zero cross point of AC cycle.
Shiptronic

Golden Member

Op 12 oktober 2021 11:04:58 schreef Arco:
Ik ben benieuwd of ze in de toekomst Windows 13 overslaan... (Amerikanen zijn nogal bijgelovig... ;) )

Ha ha, pas in het ziekenhuis update's moeten uitvoeren op kamer niveau, op de IC heb ik me rot gezocht naar kamer 13, toen maar de verpleegkundige gevraagt.

Meneer kamer 13 hebben we niet, Boink kwartje viel :)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
maartenbakker

Special Member

Op m'n krantenroute vroeger ging het in één straat van nummer 9, 9A, 9B, 15... De huizen stonden er dus wel, alleen de nummers niet.

www.deficientie.nl | www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."