Zag de doos bij de supermarkt. Dag erder een klant voor mij die er een afrekende. De combi die ik nu gebruik laat het ook wel eens afweten, of sommige letters lijken stelselmatig weg te vallen - hadere aanslag nodig ? - . En ik nam het risico voor een tientje. 9.99. Ingeplugd. Opnieuw opgestart. Werkte niet direct. Batterij ff uit t bord, en toen waas die geactiveerd. Muis klikte wat diep. Maar al vrij snel deed het toetsen bord niet wat die zou moeten doen. Geen cijfers bijvoorbeeld. Numlock rechts geprobeerd. Geen resultaat. Functietoetsen, ook niet. Of Ik typ wat en er verschijnt niets, enter de enter. En dan na veels te lang wachten verschijnen toch de ingetypte letters. Enfin, wilde vroeg in de avond wat schrijven, verhaaltje op en site, en weer vor niks typen, ik geirriteerd, en nogmaals geprobeerd, , ook met enter geen resultat. In frustratie het ding hard op mijn knie geslagen. En hahaha, er sprong een toets af en het hele bord brak doormidden. Hahaha. Weggegooid geld dus. Deze was een aanbieding van de media markt. Oh wacht, neen, dat was een logitech. Darvan werkt alleen nog de muis. Ik verslijt wat van die dingen. Maar de goedkope logitech was aanvankelijk nog wel licht en makkelijk te betypen, maar dat slet al snel. Snap dat niet. Super massa product. Moet toch niet zo duur zijn, of hoeft toch niet zoveel te kosten ? Nu een trust. Doet het nog, maar ook niet echt mijn beste vrind. Maar de setjes zonder snoer met goede reviews op tweakers , zijn al snel 7 tientjes... Het gebroken bordje doet t nog wel, maar net als voorheen met hiaten en lag, en geen goede draadloze verbinding. Kreeg bijvoorbeeld bij netflix onwillekeurig het menu als ik de cursor ergens plaats, of de muis aanraak, maar dan lag die op een meter afstand op tafel. Enfin. Een prul en een verhaaltje voor de prullenbak ;-0)