Hi FlipFlop,
Geen idee wat je precies bedoelde, maar als het om een tijdserver gaat heb ik deze al een paar jaar in gebruik.
http://www.leobodnar.com/shop/index.php?main_page=product_info&product…
Misschien een beetje off topic
Verder gebruik ik een aantal Rasberry-Pi computers als tijdserver en op mijn Linux Server draait ook NTP als Server.
Hieronder een plaatje van een aantal van deze NTP-Servers die ik beheer.
Dat laat ik hier zien omdat de tijd via het Internet niet perfect is. (Normaal wordt er daar lang meten een goed gemiddelde bereikt)
Een van deze Servers is mijn GPS-tijdserver van Leo Bodnar.
Wat je hier nu goed kan zien, is dat de metingen van mijn Servers vanuit America gedaan worden en daar soms grote sprongen in zitten.
Zover mijn kennis rijkt, blijkt dit vaak met de Routing te maken tussen de VS hier naar Nederland en voor en deel blokkering door providers van een onderdeel van NTP protocol.
De blauwe lijn geeft de "kwaliteit" aan van de gemeten NTP Server aan, dit natuurlijk hier gemeten vanuit de US en een waarde van "20" is perfect en wordt doro de rechter schaal aangegeven.
De groene stipjes zijn de gemiddelde afwijking in mSec van de gemeten tijdsever, welke de linker schaal gebruikt.

.
Hier kan je de tijdservers die je gebruikt testen op hun performance:
https://servertest.online/ntp
Lokaal heb ik door de hier aanwezige GPS-Server de goede tijd beschikbaar, zo gouw iemand mijn LeoNTP Server gaat gebruiken krijg je te maken
met hoe de Route loopt naar jouw Server/werkstation en de filtering van de providers en de kwaliteit van mijn verbinding.
Je kan er meestal wel vanuit gaan dat de tijd dan binnen 20mSec op tijd loopt.
On Topic
Ik heb hier al twee weken een kleine Conrad ontvanger liggen met een LED die de seconde puls zou moeten aangeven van het DCF signaal.
In mijn werkamer is het een drama, krijg daar geen goede ontvangst welek positie ik ook probeer.
Een halve meter buiten het raam, BINGO! een strakke puls.
Dat is verder het zelfde met de uitgebreide DCF ontvanger die ik heb met 10MHZ gelockte uitgang, grote antenne, xTal filters enz, binnen is het stoorveld zo sterk dat ook met die ontvanger geen goede ontvangst mogelijk is.
De Sony wekkerradio die ik heb, deze heeft een aparte Ferriet antenne, moet ook op één special plekje liggen(vlak bij het raam), anders synchroniseert hij niet.
Dit alles in Amsterdam waar DCF al een stuk zwakker is dan in het oosten van het land.
Groet,
Bram