Electra buren geraakt

mel

Golden Member

Als de buurman overal weer spanning heeft, is hij vast blij.Dus hij zal best meewerken,wat er boven zn hoofd gebeurt interesseert hem vast niet veel. :)

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..

Op 24 november 2021 07:36:25 schreef Jinny:
Pfff, breedplaat.
Ergens ben ik wel blij dat inmiddels anderen dat werk doen....

ook niet mijn hobby dekken maken, en niemand die ik ken doet dat graag. bijna altijd in de winter, veel bukken en opstaan. heb er eens met een aantal collega's 8 dekken op 1 dag gedaan, dan voel je wel wat spieren. nu worden de buizen al niet meer geboord maar geschoten op het dek, en pijp vlechten gaat niet meer met de hand..

waar rook was, werkt nu iets niet meer
Jinny

Golden Member

Oma wordt oud, alles nog vastboren en met het handje vlechten....
De laatste keer dat ik breedplaat deed.
Wil eigenlijk helemaal niet meer dat soort dingen doen, drie jaar terug nog wat woningen kanaalplaat gedaan...
Besloten dat dat het laatste was...

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
mel

Golden Member

Op 24 november 2021 19:32:34 schreef Jinny:
Oma wordt oud, alles nog vastboren en met het handje vlechten....
De laatste keer dat ik breedplaat deed.
Wil eigenlijk helemaal niet meer dat soort dingen doen, drie jaar terug nog wat woningen kanaalplaat gedaan...
Besloten dat dat het laatste was...

Dat kan, als je lang genoeg wacht. Dan ga je vanzelf met pensioen.. :P
De laatste jaren van mijn arbeidsleven was ik elektrotechnisch inbedrijfssteller, heerlijk relaxed :)

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..

Als je maar 1x een leiding hebt geraakt, heb je geluk gehad.

De spanning is te snijden, welke mes moet ik daarvoor gebruiken?

Als je maar 1x een leiding hebt geraakt, heb je geluk gehad. Het had ook een leiding van de bewoner geweest kunnen zijn die door de vloer loop bv meterkast-keuken; Tel; cai enz.

De spanning is te snijden, welke mes moet ik daarvoor gebruiken?
Shiptronic

Overleden

Je mag al blij zijn dat het geen water of vloerverwarmingsbuis is !

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
mel

Golden Member

Vroeger, een benedenwoning met kamer-en-suite, een koof tussen 2 kamers..
Je raad het al, daar moesten 2 spotjes in komen.Met veel lef een zaag gepakt, en opeens stond alles blank, de waterleiding van de bovenburen liep erdoor...
|:(
8)7

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..