Netfilter spoel

Ik heb hier een ventilatorregeling liggen. Ik heb de zaak eens opengedaan en er zitten 2 toroïdale spoelen in. Ik heb een online calculator gebruikt en de ene spoel zou een poederijzerkern zijn met ur van 75 en inductantie van 206 uH. Probleem is de spoel die aan de ingang van de schakeling zit, waarschijnlijk om te verhinderen dat storingen van de schakelingen zich naar het net begeven. Ik ga er dan ook van uit dat het hier een ferriet kern betreft. Wat de spoel zelf betreft. Die is (donker)blauw van kleur, er liggen twee wikkelingen (+-14 windingen elk) op die gescheiden zijn van elkaar, 1 voor de fase en 1 voor de nul. ALs ik één wikkeling meet heb ik een inductantie van 1.615 mH. De buitendiameter van de kern is 25.4mm en de binnendiameter van de kern is 14.5mm, hoogte is 10.9mm. Kan er mij iemand veen kern voorstellen die aan de gewenste dimensies en inductantie voldoet? Zelf heb ik nog eens met een online calculator aan de slag geweest en dan heb ik voor een inductantie van 1.615 met de gegeven afmetingen van de spoel een ur van 5000 nodig en 16 windingen. Al is dan 6111 nH/N2. Kan er mij iemand helpen? Zelf dacht ik aan Amidon Ferrite FT-87A-75.

Wat wil je doen? De spoelen vervangen?

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard en software ontwikkeling: www.arcovox.com