Dynamo met DFM nabootsen

Ik wil op een Euro 5 bus de laadregeling vervangen vanwege andere accu etc. Dit is in principe een vrij duidelijk verhaal en zal wel gaan werken.
Echter heeft de dynamo, vermoedelijk vanwege Euro 5, een stekker met L en DFM aansluiting. De L is duidelijk.

Over DFM heb ik twee vragen. Zijn hier gestandaardiseerde frequenties voor of zal ik toch even moeten gaan bekijken met een scope?

Voor zover ik begrijp is het een vaste frequentie die door de dynamo op de DFM pin wordt toegepast naar de motor ECU. Het enige wat steeds verandert is de duty cycle, bij een lange duty cycle weet de motor dat hij iets harder stationair moet lopen, dat soort dingen, vanwege grote belasting op de dynamo.

Verder lijkt er geen communicatie te zijn tussen dynamo en de rest van de auto. Ik had eigenlijk meer verwacht met een Euro 5 motor/dynamo die meer op rem-energie gaat werken e.d.
Dus dan hoef ik alleen het PWM signaal aan te bieden en dan zou de ECU tevreden moeten zijn?

Het gaat om een 2012 Mercedes Sprinter 316 CDI